Lone35 =0) Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Kjenner mye til voksingen i underlivet. Har mye strekksmerter/voksesmerter. I dag kjente jeg skikkelig krampe der nede. Huff, rart at noe så lite skal gjøre så vondt?
Lone35 =0) Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er i min sjuende uke, men er 6 uker og 1 dag på vei. he he ...det går fort i svingene
Prinsesså* 21.09.09 Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 jeg føler jeg har voksesmerter nederst i ryggen..minner nesten om mensensmerter. er også 7 uker.
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Er i uke 7+3: har mensligninde smerter til tider. Er kun kvalm rundt midagstider, og det er vanskelig å finne på noe til middag. Oftest har jeg kun lyst på 1 ting, å da må jeg spise det. Det er veldig godt med frukt - gjerne noe søt/syrlig. Har ømme brystvorter + tunge pupper. Eller er humøret på topp :-)
Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Hei, jeg er i 7 uke. Kjenner av og til murring og litt krampelignende følelse nederst i magen. Er det normalt? Dette er mitt første svangerskap.
et ønske om et barn til Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Jeg er i den 7 uka. Har også merket noe murring i underlivet, akkurat som at mensen skal komme. Har to nydelige unger fra før.. svangerskapene til de to første var veldig ulike. Da var jeg i starten kvalm hele tiden, nå er det ikke antydning.
nybakt_mamma Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 hei. er 10+3. kjenner ingenting. Føler meg oppblåst, men har ikke kjent noe som skulle ligne på strekksmerter/voksesmerter som du kjenner. så det er nok stor forskjell på oss. gleder meg bare til magen kommer. dette er mitt første svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå