Gå til innhold

Til Ano`num

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært her inne litt bare for å sette meg litt inn i det med ass befruktning og har sett at du er fra Ålesund. Det er jeg også og har derfor følgt deg litt her inne, sånn i smug:-) Ser at du går til gyn her i byen nå selv om du tar forsøkene i Trondheim, så jeg lurer på hvem du går til. Jeg blir sikkert videresendt til gyn nå etter neste legetime og kjenner ikke til noen av gynekologene i byen. Er redd for å komme til en skikkelig ekkel en. Så lurer på om du er fornøyd med din, og hvem det er. Ønsker deg mase lykke til med innsetting og god tur til Trondheim!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er ikke Ano`num, men jeg bor ikke så langt fra ålesund. Jeg bruker en gynekolog som heter Ipsen. Han er en meget dyktig privatpraktiserende gynekolog. Han er veldig populær, så det er ikke alltid like enkelt å komme til.

Han har god erfaring også med barnløse.

Skrevet

hei!

jeg er også fra ålesund:)

jeg har vært med peter montza på sykehuset,han er kjempe hyggelig og veldig sympatisk!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! Så det er flere fra Ålesund området her inne, verden er jo ikke stor nei:-) Da har jeg ivertfall to å nevne for legen i morgen så får jeg håpe at jeg kan få en av de. Har aldri forstått hva som får menn til å ville bli gynekologer, tror det må være noe sært med de fleste av de:-))

Skrevet

Jeg har erfaring hos begge to!

Er veldig kjekke begge.

Men Ibsen er lettere å nå i det daglige med spm. Han jobber bare på dagtid og er der i utgangspunktet hver dag :)

Ibsen fulgte meg opp i utredningsfasen.

Mens Peter tok ul og sant mens vi holdt på med ivf`en. Tror det må en spes.utdannelse/kurs til for å kunne gjøre akkurat det.

Det som er litt negativt med å ha Peter som "fast" er jo at han jobber turnus, og er opptatt med andre ting. Som at han både er på poliklinikken, gyn-avd og føden. Han kan ha hektiske vakter og være mer svært å nå når det er noe en lurer på.

Men nå som jeg skulle ha ul i forbindelse med fryseforsøk var han så grei at han kom på jobb midt i friuken sin :)

Det er service det!

Ibsen har alltids en time "ti over åtte" om det er noe som haster der & da.

Ellers er det noen ukers (eller mnd) ventetid.

Skrevet

Så du er tilbake i byen:-) Jeg har nå fått henvisning til Ibsen, så dette blir spennende. Håper det ikke tar for lang tid da, for jeg er så fryktelig utolmodig!! Er så dumt at det skal være så lang ventetid på alt, tiden går liksom sakte nok når man venter på bebis:-) Lykke til med innsettingen ano'num.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...