Gå til innhold

feil på UL.. hva var det jeg sa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i følge ul skulle jeg ha termin 1.november. men jeg fulgte mens termin 13 oktober å er brenn sikker på den. legen følger også denne. men dette ble et problem når jeg kom inn på føden og diverse. jeg har hele tiden vert nevøs for ikke å få overtidskontroll før 14 november for det ble jo en hel måned etter min termin. men så ble det at magemålene mine steg kraftig i min uke 40 og legen ble visst litt bekymret. jeg ville også få målt bekkenet mitt, å fikk en time på føden noen dager etterpå. der fikk jeg en ny ul for å sjekke hvor mye fostervann jeg hadde ettersom magen var så stor. det viste seg og være akkurat på max grensa... noen som vet hva som hadde sjedd hvis det var over max grensa? uansett da.. så sa legen at jeg var garantert kommet lenger enn det UL sa og at dette kunne hun se på morkaken som var utrolig forkalket. neo som er vanli rundt termin. så da ble det til at min termin var rett likevel, og har jeg ikke født før 27 oktober, blir jeg satt i gang!

så til dere som tviler på UL termin... de kan faktisk ta feil, å en må bare stole på seg selv og kreve å få det bevisst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo bra at du fikk ordnet det slik at du blir satt i gang 27 okt. Det kan ikke være mye kjekt å vite at en nærmest går en måned over egen termin!

Lykke til, håper det blir slik at det med igangsetting blir uaktuelt!

Skrevet

Ja man skal sannlig stole på sine egne innstinkter altså! Så bra at du sto på ditt og at dere fikk ordnet opp i det! Det er jo ikke bra for bebisen å være inne i mage for lenge heller!

Lykke til vidre i SK :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...