Gå til innhold

Hårete mage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg er i uke 19, og har fått mange lyse hår over hele magen. Hadde ikke det før jeg ble gravid.Føler meg som en liten ape....Er det noen andre som har opplevd å få hår/dun på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yah baby... Hadde litt synlige hår på magen før jeg ble gravid, men nå er det masse!! Og jeg syne det er så flaut.. :(

Er jo ikke noe mer enn dun liksom, men det er masse og synlig...

Noen som vet om dette går bort like fort som det kom etter fødsel? Eller er dette noe som er varig?

Skrevet

hehe, ja her også... da mannen min spurte om jeg ville nå han igjen med stripa fra navelen og ned ble jeg SUUUUUR, for jeg har ikke sett det selv før NÅ, å jeg har mørkt hår så det vises godt :(

Håper det forsvinner ASAP etter lillegutts ankomst, hadde ikke sånnt sist gang!!

Skrevet

Takk for svar Miio;) . Er så enig med deg; synes det er kjempeflaut. Har lyst å vise frem magen, men velger med omhu hvem som får se...

Skrevet

dette er "gravihår" hihi

forsvinner etter 1 mnd etter fødselen..

Skrevet

Har masse hår på magen, ikke delikat, men trøster meg med at det forsvinner ganske fort etterpå:))

Skrevet

det er veldi normalt ja... fikk masse hår når eg gikk gravid.. men dei er begynna å gå vekk nå men eg har enno litt igjen..

Skrevet

Hahaha! godt å vite at jeg ikke er alene! har hatt hårete mage siden uke 13 eller noe sånn:) veldig kjipt i og med at jeg er vant til å ha tre hår og midtskill på leggen, ellers mer eller mindre ingenting :D

Skrevet

jepp jepp har merket dette jeg og. Noen sa dem som venter gutt har hår på magen.....heh heh...vet ikke men jeg venter nå gutt jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...