Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hun sutrer store deler av dagen nå....slitsomt! Hun har ikke vært sånn tidligere, spesielt mye sutring etter kl 16.00 frem til leggetid, nekter å sitte alene noen sekunder tom. Det virker ikke som det er magesmerter heller..
skimre Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 kan det være tenner da? har du prøvd å smøre litt dentinox på gommene hennes?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg sett etter i munnen, men ser ikke noe spes. Kan det være tenner uten synlige tegn på gommene?
skimre Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 vesla her sutre i noen dager før jeg så noe, og plutselig var det to små hvite prikker i under munnen... og da skjønte jeg jo hvorfor hun hadde vært sånn noen dager!!! så nå er jeg klok av skade, og prøver litt dentinox hvis hun er spesielt sutrete, og hjelper det, så er jo ingenting bedre enn det;)
Manhattan skyline Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Da min gutt var ca. sju mnd var han veldig sutrete. Jeg fant ut at det rett og slett var at han synes det var utrolig frustrerende å ikke komme seg så fort rundt som han selv ønsket!!! Tror han hadde veldig mye energi han ikke fikk utløp for, og han begynte å skjønne hvor immobil han egentlig var. En uke senere krabbet han, og reiste seg opp ved stuebordet, og da ble han plutselig blid som en sol igjen! Kan det være noe i samme gate?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå