Gå til innhold

mange som er sykemeldte her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 32 nå....har gått en måned i 50% sykemelding...skal til legen i morgen... lurer på å sykemelde meg i 60%. Jobber i barnehage og det tar på nå :-P Flere som er sykemeldt slik som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er sykemeldt.. men det er pga bekkenløsning.. har hvert 100% siden april.. så begynner og bli rastløs.. men er deilig oxo da:) nute svangerskapet hehe

Skrevet

jeg har vært 50% sykemeldt siden august, pga bekkenløsning.... skal til ny kontroll om 14 dager og tror jeg også skal be om litt mer sm..... jobber som lærer, og kjenner også at det begynner å bli tungt nå!

Skrevet

jeg er 100% sykemeldt og har vært det i en god del mnd nå, pga bekkenløsning og lite tilretteleggin fra eier på jobben. begynner å bli ganske lei av å gå hjemme nå...

Skrevet

Jeg er 100%sykemeldt pga.bl. Vært siden juni, og går nå to ganger i uken til fysio.

Skrevet

100 % pga låsninger i bekken og rygg siden mai....gleder meg til å bli ferdig....

Skrevet

Er i uke 32, jobber fullt, men halv sykemelding fra neste uke!!

Skrevet

100% sykmeldt siden mai pga kvalme og oppkast og der er jeg ennå gitt... Gleder meg til å våkne og ikke være kvalm en dag.........

Skrevet

Hei..

Jobber 100% jeg... Å stortrives på jobben :D Går ikke av med perm før 14nov..Vis jeg ikke føder litt før dah vettu... :) Har litt bekkenløsning, å merker jo at det begyner å bli tyngre:D Men tenker med meg selv.. "det er ikke lenge igjen nå, dette holder du ut "!

Skrevet

fortsatt i full jobb jeg, og... litt plaget med bekkenet, spes. om kvelden, men det er heldigvis ikke ille og forsvinner etter en god natts søvn.. skal etter planen jobbe ut november.

Skrevet

Sykemeldt 100% her, og har vært det siden april.

Kjeder meg ganske bra nå ja, men ikke lenge til det er over :)

Skrevet

Hei! Æ jobbe også i bhg, og har vært 20% sykemeldt i to uke no, men dagan blir for lang, så etter jobb bare sover æ. Skal jobbe 50% f.o.m neste uke. Får inntrykk av at det går litt prestisje i å jobbe mest mulig, men hvis man e så slitn at man ikkje klare å gjøre sitt beste, så må det da være bedre for både oss og dem vi jobbe sammen med at vi heller jobbe kortare daga for "full maskin", og så kan en vikar overta nor vi går hjem for dagen. I den jobben vi har e det begrensa kor mykje man kan tilrettelegge. Og æ som aldri har vært gravid før e nok ekstra redd for å ikkje ta det rolig nok. Har merka at man blir litt "allemannseie" nor man e gravid; alle skal liksom komme med råd og synspunkta, men det e jo bare du som veit hvordan du faktisk har det!! Så heilt uavhengig av ka andre gjør, så syns æ vi skal ha god samvittighet for at vi har trappa ned. Har hørt om så mange som angre på at dem ikkje tok det rolig nok den siste tida, vil ikkje gjøre samme feil.. Så kos dæ du! Og lykke tel!

Skrevet

Jeg er i uke 33 nå og har vært sykmeldt 50% i 6 uker pga bekkenløsning. Regner med jeg går 50% frem til permisjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...