Gå til innhold

Hörde inget hjärtljud idag...:-(

Anbefalte innlegg

Idag är jag 12+3 och var hos legen för rutincheck och ville höra hjärtljuden. Vi prövade även om hon menade att det kunde vara tidigt , men vi fick inte fram något. Hade tänkt att berätta för familj om vi hört något hjärta idag, men inte. Menar att jag hörde sist gang tidligare än uke 12, men kan ha fel. Hörde det dock i uke 10 i samband me UL, men man är ju hissig i dessa kritiska veckor och vill ha liv bekräftat varje dag helst.

Har ni hört hjärtljuden? Inte med ultraljud, utan vanlig mikrifon då...

Vilken vecka var ni då?

När borde man höra hjärtljuden?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6647821-h%C3%B6rde-inget-hj%C3%A4rtljud-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg var til legen på mandag, da var jeg 13+2. hadde håpet å få høre hjertelyden da, men ble for vanskelig å finne. legen prøvde lenge.

de skal visst være mulig å høre fra uke 10, men ikke til meg. legen sa at ungen ikke lå helt rett akuurat da, og det var helt normalt. den hadde vokst seg stor og fin, og alt var bra.

så jeg tror ikke at du har noe å bekymre deg for :-))

Hei hei:-) jeg hørte hjerte lyden i uke 11 hoss legen ,men hun forsikret meg først om at det var ikke sikkert jeg hørte noe for det var så tilig! Trur ikke du trenger å bekymre deg for det:)...

Veldig forskjellig det der:)... Du hører den sikkert neste gang! Jeg fikk ikke høre hjertelyden når jeg var på UL i uke 12 så...

Lykke til... Du får nokk høre det neste gang;)

Ok, då får jag vänta tills vecka 15 då jag ska till jordmor......

Satt för övrigt och väntade 1 timme på att komma in till legen, vad är det frågan om egentligen???? De senaste 5 besöken har jag väntat sammanlagt 3 timmar och 15 minuter!!! Tycker inte att det ser lovande ut alls med framtida besök hos legen. Håller mig nog till jordmor tror jag.

Må jag till legen egentligen?

Annonse

Hei

Jeg var med jormor på tirsdagen, var da i uke 12 + 4, og hun hørte heller ikke hjertelyden. Lå for langt ned, rett over et keisersnittarr og mage har jeg også fra før og det kan av og til gjøre det litt vanskligere. Ble litt skuffet, da jeg tenkte at jordmor er flinkere en legen, men jeg orker ikke bekymre meg. Jeg prøver heller å tenke at jo lengre jeg ikke merker noe til graviditeten, jo raskere går kanskje sv.sk........ ;-) Skal kanskje tilbake denne uken, og håper selvsagt å få høre den, men som sagt, det virker som det er helt normalt at de ikke alltid hører den. Legen hørte den ikke en gang forrige gang husker jeg, enda jeg var langt utti sv.sk.Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...