Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hun er 3 mnd så jeg er fornøyd. Men skulle ønske jeg fikk lagt henne kl.20-20.30 Hun blir rasende og det ender med at vi tar henne opp igjen. Hva mener dere? Skal jeg bare vente og se?
#gurimalla# Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Mitt tips er vent å se du... Ofte så blir det tidligere kveld av seg selv etterhvert. Når jenta di blir litt større, flere inntrykk å bearbeide og i større aktivitet, så vil også behovet for mer søvn melde seg. Men du er jo kjempe heldig allerede da!!!
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg ville kanskje prøvd med et kvarter tidligere om dagen eller noe? Bare et forslag. Blir jo automatisk bedre på kvelden når man skal stille klokka da! Men ikke om morgenen...;-)
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Forresten: heldige du!! nattesøvn er sikkert godt. Min lille Turbo-gutt hadde en herrrlig periode han sov fra 20-06 uten mat (!), men nå har han begynt å vpkne igjen. I natt var det 3 ganger... Han er 3 mnd og 24 dager :-)
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Akkurat som jenta mi det der.. Bare at hun sover hele kvelden i forkant også. Våkner for mat i elleve tiden og sover da hele natten. Deilig! Heldig mamma jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå