Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Og er det mulig å få den i svart?noen som vet...
gravid med nr2 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 dei er godt ut av produksjon... får kun kjøpt brukt..eg måtte det, var knall heldig med mi..ser nesten ikkje at den er brukt..
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har bestilt en svart simo duo.. ( duo er det som har erstattet bagen..) betalte 5000 her i fr.stad...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Angelina; var den brukt? hilsen en nysgjerrig til
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 tror ikke du får kjøpt de nye lenger, men finnes mange fine brukt. Silver cross vognen er jo også et alternativ hvis du vil ha en pen vogn..
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Lager ikke Simo bagvogner lenger i det hele tatt? Noen som vet om andre bra bagvogner som fortsatt er å få tak i?? (Skal bare være i Norge et par uker i jula, så det skal klaffe bra om vi klarer å skaffe brukt vogn da...). Har alltid hatt kombivogn før, men nå har jeg joggevogn, så jeg trenger ingen "sportsvogn-del" denne gang. Dessuten vil jeg gjerne ha søskensete, og da er vel bagvogn best (jo da, kjenner diskusjonen rundt søskenseter, men vil altså ha det likevel.) Her i USA har de stort sett ikke "skikkelige vogner" i det hele tatt. Alle bruker bare "bilsete-vogner" til de minste...
milva76 Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Classic har gått ut av produksjon. Kun vanlig bagvogn, duo og kombi + div. sportsvogner nå. Sjekk evt hva de selger av Simo-vogner i Danmark. Der selger de gjerne litt større og mer nostalgiske vogner. Vet at både Brio, Emmaljunga og Teutonia lager egne vogner for det danske markedet. Odder er en dansk produsent som også lager tradisjonelle, store vogner. de fleste av dem har liggemål på ca 1 meter og bagen brukes ofte frem til barnet er et år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå