Gå til innhold

flere som ønsker å føde på storken? (bergen)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor jeg vil føde..Så spurte legen min i oslo og han viste ingenting..Bare Haukeland, så hørte litt rundt og søkte på nette..Fant bare voss og haukeland..Så eg søkte Haukeland siden det er nermest..

Hvor er storken då?

på kk, haukeland, ligger 2 fødeavdelinger, føden og storken.

du finner mer info om storken på: www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/seksjoner/storken/Storken.

lykke til!! :)

ps: har selv hatt en veldig fin fødsel på storken.

Det hørtes jo veldig fint ut, med akupentur og badekar og sånn..Men man får ikke epudural?? Jeg vet ingenting om bedøvelsene man ka få, men jeg vil gjerne ha alt man kan få...det sto noen om noe annet bedøvelse greier? Funker det like bra eller bedre? Er litt redd for å føde..Smerte er ikke helt min ting, klarer ikke å bruke epilatoren min engang lenger..:(

mange som jeg har pratet med har gjerne begynt på storken, og så blitt flyttet over på føden for å få epudural. det blir også flyttet inn forskjellig utstyr på storken om det blir nødvendig, utstyr som gjerne ikke er der i utgangspunktet.

uansett hva du hører om fødsler så er det ingen som kan vite hvordan nettopp DIN fødsel blir. og dette med smerter, oppfatning av smerter, og smertelindring er også veldig individuelt.

ønsker du info om bedøvelse kan du spørre legen din eller jm.

lykke til!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...