Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har ikke noe særlig utslag på eltestene, og har hatt en del elsmerter i dag, men mye mindre nå.. Kan el ha vært? Har ikke klart å være nøye med ff denne periode så jeg kan ikke se på den heller... Min kjære måtte reise bort i dag så jeg håper egentlig at den har vært jeg da.. Han blir borte i en uke...
Nela Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du er på dag 12 så er det vel ikke så veldig sannsynlig at el har vært. Var det ikke du som skrev det litt tidligere i dag? Ta dere en liten runde rett før han drar, svømmerne kan jo ligge noen dager å vente på egget:o)
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 ja, har nok ikke vært ennå nei... rakk ingen runde, så blir ingen baby denne mnd....
Nela Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Æsj da! Jeg leste litt for fort -trodde han måtte reise bort senere i dag:( Men hvis el kommer i morgen, så ligger det kanskje noen luringer å venter rett rundt hjørnet hvis de ikke har ligget der for mange dager allerede.. Krysser fingrene for el i morgen da!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 er et par dager siden sist, for vi skulle jo kose i kveld da.. hehe, men en sædcelle kan vel overleve i opptil 5 døgn? i allefall jentecellene? håper el er i morgen ja. burde jo være det for jeg har jo ikke akkurat lange sykluser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå