Gå til innhold

Mulig at el har vært???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe særlig utslag på eltestene, og har hatt en del elsmerter i dag, men mye mindre nå.. Kan el ha vært? Har ikke klart å være nøye med ff denne periode så jeg kan ikke se på den heller...

Min kjære måtte reise bort i dag så jeg håper egentlig at den har vært jeg da.. Han blir borte i en uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er på dag 12 så er det vel ikke så veldig sannsynlig at el har vært. Var det ikke du som skrev det litt tidligere i dag? Ta dere en liten runde rett før han drar, svømmerne kan jo ligge noen dager å vente på egget:o)

Skrevet

ja, har nok ikke vært ennå nei... rakk ingen runde, så blir ingen baby denne mnd....

Skrevet

Æsj da! Jeg leste litt for fort -trodde han måtte reise bort senere i dag:(

Men hvis el kommer i morgen, så ligger det kanskje noen luringer å venter rett rundt hjørnet hvis de ikke har ligget der for mange dager allerede.. Krysser fingrene for el i morgen da!! :)

Skrevet

er et par dager siden sist, for vi skulle jo kose i kveld da.. hehe, men en sædcelle kan vel overleve i opptil 5 døgn? i allefall jentecellene? håper el er i morgen ja. burde jo være det for jeg har jo ikke akkurat lange sykluser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...