deli Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Lille gullet mitt kom 16 dager før tia, så han kom 1. oktober. Var en lang fødsel, men det er veldig verdt det når han endelig e her:-) Nå ligger han og sover, er ikke lenge til mat igjen, han er blitt en skikkelig matmons, når melka endelig kom.... Er veldig uvant med en liten i hus, og han tar mye av kreftene fra oss:-)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så mye med prinsen. Håper at alt går bra med dere )
tutsi 77 Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så mye..Sikkert kjemperart med en liten tass i huset når man er vant til å bare være to..snart er det vår tur..Gleder meg skikkelig. Kos deg med prinsen din:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 åå, gratulerer så mye!! begynner å gå å vente her jeg nå også, men det går greit foreløbig:) hvor lang tid tok det etter at vannet gikk? så spennende! eg gleeeede meg sånnnnn:)
ScaryMama Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer! Kjempe misunnelig på deg som har fått allerede!
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover .0)
Skrømti Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulera så mye! Litt misunnelig på deg som fikk 16 dager før tiden : ) Det er jo sånn akkurat passe, så kunne godt tenke meg det samme selv, for å si det litt teit. Men, men,slik kan man jo ikke bestemme, og han kommer når han kommer.. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå