Gå til innhold

Oktober: Jeg har født....


deli

Anbefalte innlegg

Lille gullet mitt kom 16 dager før tia, så han kom 1. oktober. Var en lang fødsel, men det er veldig verdt det når han endelig e her:-) Nå ligger han og sover, er ikke lenge til mat igjen, han er blitt en skikkelig matmons, når melka endelig kom.... Er veldig uvant med en liten i hus, og han tar mye av kreftene fra oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere!!! Huske deg fra treffå. Nå e oktobernurk på vei te sygehuset for å sjekka seg itte at vannet jekk nettopp... SÅ Spennanne!!! Terminen hennas e i mårå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse Deli...:) Sitte ennå hjemma å vente på at riene ska ta seg opp....Tar visst lang tid dette her...Får sikkert ganske lik din fødsel..du sa den tok lange tid? når starta riene dine etter vannet gjekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok sin tid ja, riene begynte noen timer etter at vannet gikk, de kom tett, men blei aldri sterke. Og etter ei stund begynte de å forsvinna, så eg endte med at det blei satt i gang... Da kom riene ganske fort og en del sterkare kan du jo si... Tok laaaang tid fra vannet gikk t babyen va ute, litt over 33 timar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...