Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det kan være litt trøst å høre at det kan lykkes selv om alt håp er ute. Jeg hadde kun 5 små egg, så måtte få mer hormoner. Dette førte til overstimulering med fare for blodpropp og avbrytelse av forsøk. Ble akutt innlagt og tappet for til sammen 2,5 liter væske i magen. Utrolig smertefullt. Uttak og innsetting gjorde ikke vondt i det hele tatt i forhold til tappingen! Var forbredt på å bryte hvis legen sa det, men de ville forsøke. Skulle ta graviditetstesten på avtalt dato. Den viste negativt.. Men etter to uker følte jeg meg fremdeles ikke helt vel. Skulle på trening, så tok med en urinprøve i bilen (klarte ikke vente) og kjørte innom apoteket og kjøpte test. Tok testen i bilen og ble skjelven- den var positiv!!! Hadde blødninger etter uke 12, så har vert sykemeldt hele svangerskapet. Når det er IVF tar legene mer hensyn. Nå er det bare to uker igjen til gutten vår kommer! Hurra! Men må bare si at jeg beundrer alle som tar flere forsøk. Jeg slo det helt fra meg da første test var negativ. Hadde ikke turt å ta sjangsen igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig:ò)!!!!!!!!!

Takk for oppmuntrende historie, det viser jo at det nytter og at det kan gå bra tross alt..........

Lykke til med fødselen

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...