Gå til innhold

Skal til utredning i morgen. Hva sier man????

Anbefalte innlegg

Hm...Har ventet på detet SÅ lenge og nå kjenner jeg at jeg gruer meg litt... Redd for at han ikke skal ta meg alvorlig liksom...Skal jeg bare slenge utsrift fra FF chart på bordet??? Eller begynner man med: Jo, nå skal du høre her...

Huff..

Fortsetter under...

hei.d vet eg faktisk ikke.men tror nok de vil guide deg og hjelpe deg hele tiden,så tror ikke du trenger grue deg så mye.bare spør om de ska ha FF charten. de spør deg sikkert om d de lurer på.går sikkert fort.før du vet ordet av d e du ferdig. lykke t.

klem

Oi, litt skummelt. Du får bare begynne på begynnelsen, så går sikkert resten av seg selv. Sikkert en stor fordel at du har tempet, så er liksom den delen unnagjort. (Tenker man kanskje får beskjed om å gå hjem å starte temping om man ikke har gjort dette fra før.)

Masse lykke til:o)

Jeg begynte egentlig rett på, med hvor lenge det nå var siden vi hadde begynt å prøve å at det ikke hadde gitt resultat. At vi nå ville finne ut hva som kunne være årsaken til det. Legen min sa at det er litt forskjellig fra gyn til gyn om hvor lenge de mener som er innenfor "normaltid" men ca et år til et og et hvalvt år. Samtidig mente han at når begge er hjemme hver måned og har sex hver måned under EL så er det ikke normalt å gå så lenge. Håper legen din tar deg seriøst, og dersom du føler han ikke tar dette på alvor så be om å bli henvist videre til gyn. Lykke til, det verste er å vente på å komme inn, når du først har komt inn så går det av seg selv...

Tusen takk - så søte dere er ;-)

Var hos legen min for 3mnd siden med bihulene. Da spurte han tilfeldig om jeg trengte å fornye resepten min på p-piller. Sa da at nei, vi prøver å bli gravide men det ser ikke ut til å gå så bra... Han spurte hvor lenge vi hadde prøvd og bare fnøs da jeg sa 9 mnd... Det var da INGENTING. Han kom ikke til å sjekke opp noe som helst før det hadde gått MINST ett år... Så derfor er jeg litt spent nå i 13 pp...

Vi har jo vært hjemme og hatt sex ihvertfall i 10 av de 13 pp.... Og fått high score av ff gang på gang. Så føler at NOE må være galt...

Annonse

Skulle bare ønske deg lykke til, jeg:-) Min lege ville ikke se temp.kurvene,hun bare henviste meg rett til gyn for innvendig UL,samt at hun tok noen blodprøver. Prøvene var helt fine,jeg har EL hver måned,regelmessig syklus(nesten iallfall),vi treffer hver eneste gang,jeg er slank,ikke-røyker,trener,spiser sunt og feiler ingenting! Det holdt i massevis for henne!

Gyn sjekka meg m vanlig undersøkelse,innvendig UL og spurte litt av det samme legen spurte om og på grunnlag av det skrev hun en henvisning til lapraskopi på Ullevål. Ingen vits i å prøve pergo siden jeg har EL hver måned. Hun tok også en celleprøve av livmorhalsen,den kom tilbake med litt forandringer,så skal ta ny prøve om 6 mnd.(dette har ingenting å si for fruktbarheten)

Så her går jeg å venter på inkallelse til lap da,men håper jo det ordner seg naturlig frem til da. Finner de endometriose brenner de det bort med laser,og vi fortsetter å prøve noen måneder til. Finner de tette eggledere blir det straka vegen til prøverør!(evt også om endo-graden er stor,eller det ikke lykkes etter å ha brent det bort,dersom der er noe da)

Jepp,var vel det jeg har vært igjennom så langt da! Kjempemasse lykke til hos legen da:-)

*klem*

Tusen takk eli-karamelli,

veldig kjekt å lese historien din, da vet jeg litt mer hva jeg kan forvente eller spørre om.

Må si jeg ikke vet va lap er... Er det sånn kikkehull? Du høres ut akkurat som meg du.. :-) = " har EL hver måned,regelmessig syklus(nesten iallfall),vi treffer hver eneste gang,jeg er slank,ikke-røyker,trener,spiser sunt og feiler ingenting" .

Hva mannen da? Har han blitt henvist eller sjekket? mannen min er overbevist om at "feilen" ligger hos han... og jeg må si at av og til tenker jeg at han har rett. iI min familie blir jo damene gravide bare de skifter truse i samme rom som en mann....

Men kan de ikke se på innvendig UL om egglederne er tette?

Masse lykke til da,

gleder meg til å følge med på hvordan det går med deg.

klem fra *M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...