Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Har hørt noe om at en forkjølelse rett før termin kan være et tegn på at noe snart er på gang? stemmer dette???????
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Har hosta lungene ut nå i 14 dager og har en mnd til termin..Har ikke hørt om noe sånt.men sist gang hosta jeg løst jentungen det er jeg sikker på....Så det kan nok kanskje stemme at blir en veldig forkjølt så kan en starte fødselen...
Turbotrollmor Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Har ikke hørt noe om dette, men jeg har ihvertfall vært dønn forkjølet i halvannen uke nå, og har 10 dager til termin. Har også enkelte tegn på at fødselen kan være like rundt hjørnet, men håper egentlig å bli litt bedre før jeg føder, for nå har jeg problemer både med vond hoste og sprengende bihuler..
litagod Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 tror ikke det, har vært dønn ferdig nå i 14 dager, men så er det da 3 uker til termin da... tror hosten min har skremt lille nurket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå