Gå til innhold

Ble SÅ glad på matbutikken i dag!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de har fått inn sylte!! og det vil si at vi nærmer oss jul!!! -og da kommer våre små!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå ja..... jeg gleder meg til pepperkaker og julebrus kommer....mmmmmm.. åsså babyen da selvfølgelig, kommer jo ut til jul!!! og julepynting og juletre..åååå så koooooselig!!! :-)

hilsen "gleder seg til jul" hehe

Skrevet

Nå går jammen meg tida fort:)) men det er litt skummelt å..

Så du noe julebrus på butikken?det har jeg så lyst på!

Skrevet

åååååååå- JULEMARSIPAN :o), de posene med forskjellige marsipanbiter i..... nam nam nam, det fikk jeg sinnsykt lyst på nå!!!!

Skrevet

Julemarsipan har jeg hørt har kommet! :-)

Så ikke julebrus....... gleder meg til skum-julenissene kommer!!! De er gode de!! :-)

Skrevet

Jeg ble såååååååååå gira og sprang avgårde! kom inn på kiwi'n 5 min førs stengetid bare får å oppdage at de ikke har NOE julestasj enda! ikkje engang vanlig rødbrus hadde de :(

Djupt skuffa tasla jeg hjemigjen med en diger marsipanpølse..... men er liksom ikke det samme :(

*venter på jula nå*

Skrevet

Lite nedtur da!!! :-(

jeg liker ikke marsipan, men nissene derimot.......

Skrevet

har kommet rød julebrus:) kjøpte sånne små glassflasker i går:) namme

Skrevet

Nja... nærma sæ og nærma sæ... julegodis og julemat komme alt førr tidli i butikkan... men e jo ikke så længe tel jul 74 daga eller nå...

Skrevet

julebrus, pepperkake og julemaskipan e kommet!!!

Va på butikken iste, og trur du ikkje det sneik sæ en boks pepperkake oppi vogna??? hihi

Skrevet

hvilken butikk fant du julebrusen? har vært på kiwi,rimi og meny! men de hadde ikke:(

var pepperkakene gode?:)

Skrevet

Hvilken butikk har julemarsipanen kommet til?????

Skrevet

va på rema...Det va der dem hadde alle di tingan!!!

Skrevet

Sambo synes at det var litt moro at jeg hadde fått en "dille", så han kjørte meg på shell og rema for å jakte :)

Vel hjemme, med julemarsipan, trollbrus og filmen 9 måneder oppdaget jeg at det ikke var julemarsipanen jeg fyste på, men PÅSKEmarsipanen :) den gule med sjokolade og strø.. kolibriegg?

*ler av meg selv*

men men :) har kosa meg med digg og film iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...