t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 huff, begynner å merke at de dagene på jobb begynner å ta på kreftene nå ;-) utrolig deilig å slenge seg på sofaen etter middagen med beina høyt i været, ha det helt stille og rolig og titte litt på BIM og kose med den lille i magen.....begynner virkelig å se frem til å være hjemme jeg nå!!!!
mensana Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Skjønner godt hva du mener!!! Med to gutter her i sin "beste alder" (6 og 8) er det lite tid til å ligge med beina i været, desverre.. Det har vært en lang dag i dag.. jeg er stuptrøtt.. Akkurat som energien min tar mye fortere slutt og når jeg er tom så er jeg TOM. Skjønner dere hva jeg mener..? Gjeeeeesp og zzzzzzzzzzz
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2006 Skjønner veldig godt hva du mener ja ;-) er helt overrasket over hvor fort jeg blir sliten om dagen jeg, veldig uvant altså...... og ganske irriterende faktisk!!! Skjønner virkelig at dere med barn blir slitne- jeg har ingen selv(bortsett fra babyboy i magen da ;-)) og blir kjempesliten forde....... All ære til dere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå