Gå til innhold

gruer meg t imorgen.ska ta teoriprøven for bil.har lest som en gal,gått på teorikurs og alt.men føler liksom at eg ikke vil klare d...

Anbefalte innlegg

har liksom så vanskelig for å virkelig konsentrere meg,og for å forstå spørsmålene. kan masse. får bare håpe og se. noen andre som har tatt den nye teoriprøven? var den vanskelig??

Fortsetter under...

Hei. har du prøvd å ta den på nettet? tror der ligger en tilsvarene prøve som du får:) jeg gjorde det da jeg tok lappen i allefall:)

jepp.har vært på http://www.teoriproven.no/ først 2 feil så ingen.tatt mangen ganger.har bestått.men så gikk eg inn på www.teoritentamen.no og syns d var myyye vanskeligere.. først 16 feil.så 11feil.hehe.. *flau*

Hmm..var jo bra at du klarte dn 1. da:) hvor mange feil er det lov å ha nå da? Da jeg tok den var det lov å ha 35 feil. men det skifter vel i fra år til år?

Litt nerver er vel helt normalt, og kanskje litt sunt også. Mange år siden jeg kjørte opp, så jeg vet ingenting om den nye teoriprøven. Men hvis du har lest mye, så går det sikkert helt fint altså! Lykke til:o)

d e 45 oppgaver, ett riktig svar på hvert. og totalt kan du ha 7 feil..

takker.håper d går bra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...