Gå til innhold

April: Barnehagelivet går kjempebra!

Anbefalte innlegg

Didrik trives godt i barnehagen. Han er i full gang med lek om morgenen når jeg går fra han. Det er godt.

I dag syns jeg de hadde kledd på han myye klær ute. Han hadde på stømpebukse, bukse, fleecebukse, body, genser, fleecegenser og parkdress! Dette er noe jeg ville kledd på på vinteren.. Hva mer kan vi kle på da?? Sa i fra da, og de var i tvil seg hvor mye de skulle kle på. Didrik var heller ikke for varm.. Hva kler dere på deres barn nå?

Til fredag skal barneghagen på tur til Oslo, på noe dansegreier for små barn. Høres veldig spennedne ut, men jeg kjente angsten komme,, de skal kjøre i privat bil til hovedstaden med det kjæreste jeg eier!! og jeg skal ikke være med å ha kontrollen!! uff uff uff.. Det går sikkert helt fint og jeg er kjempeglad for at de gjør sånne ting.. likevel.. Er jeg veldig rar!?

Fortsetter under...

Så bra at han trives, det er så viktig.

Jeg skjønner deg godt når det gjelder den turen, hadde nok følt som deg. På mandagen var Amanda en tur på torget i Drammen med avdelingen sin. Bare det fikk meg til å bli litt engstelig, selv om det bare er en halvtimes gåtur. (og hun satt jo i vogn..) :-/

Vi er ikke så veldig rare, bare veldig glad i babyene våre :-)

Så bra at han trives da.....kjempedigg ikke sant???

Vi har ikke fått barnehageplass men dagmamma gjør susen her i gården. Å ja det er kjempevanskelig det der med påkledning. Men jeg skal love deg at snuppa her hadde smeltet med sååå mye klær som Didrik hadde på seg.....

Det går nok bra når de skal til Oslo, men jeg skjønner KJEMPE godt hva du mener....hadde vært nervøs hele dagen jeg....

Åh, dette var et koselig innlegg!! Her har Matilde endelig sluttet å gråte når jeg leverer henne + at hun tusler avgårde (inn i huset til dagmamma) omtrent før jeg har fått sagt hadet om morran. Deilig!!

Påkledning er vanskelig syns jeg også, spesielt nå når det er så "midtimellom" på temperaturer. Syns også det høres mye ut å kle på, jeg hadde droppa fleecen i alel fall!

Skjønner veldig godt angsten for tur også, hehe. Det er litt det samme man føler første gang man har barnevakt, evt overnattingsbarnevakt, trillepiketur eller hva det er. Men så går det bra, ungen har kost seg og er like hel og så er alt bare koselig.

...og attpå til er dagen de skal på tur fredag 13!! Ikke særlig overtroisk jeg nei.. nei, huff. Så mange ganger jeg har reist med små barn i bilen og kjørt tog.. Det går alltids bra.. Men noen ganger ser jeg for meg det værste..O da fosser tårene...

Hm, det er den datoen i morra ja... Fikk spørsmål fra dagmamma om det var greit hun tok de to jentene (Matilde og Thea som er de eneste hun skulle ha hos seg i morra) til trygdekontoret for å ordne noe for mannen hennes så han slapp å ta fri fra jobb. Det er ikke langt fra der hun bor og jentene kommer til å sitte i tvillingvogn hele veien, men kjente nervøsiteten stige litt mens jeg så kjekt sa at "det går så fint så". Men den 13.? Får håpe venninna mi sin bursdag veier opp for evt uflaks :o/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...