Gå til innhold

jaaaaaaaaaa jeg testet positiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positivt er vel positivt etter det jeg har fått med meg ;) Er vel ikke så ofte at tester viser falsk positiv? Ta en til i morra da vel ;) Men etter nicket ditt å dømme så har jo du vært gravid noen ganger tidligere!! Du husker vel kanskje åssen det føltes da? Jeg mener.... føler man ikke på seg om man er gravid? Spess om man har vært det før... Har ikke peil jeg alså. Bare spør ;)

Uansett!! Er du gravid ( mest sannsynlig) Så gratulerer så mye!!!!

En positiv test skal ikke lyge. Den påviser hCG i urinen. En ikke-gravid kvinne har vanligvis 0-2,5 mIU/mL hCG i blodet (alt mellom 0-5 er normalt og regnes som negativt). De fleste gravitester gir positivt utslag på 25 mIU/mL. Det betyr at de ikke skal gi utslag på en verdi på 5 som du kan ha når du ikke er gravid.

Mensensmerter er jo symptom på graviditet også, så det kan du ha selv om du er gravid!

Her kan du lese mer om falske positive tester, bare for å slappe av og kose deg med det positive resultatet ditt:

http://pernille.info/fakepos.htm

Så: Gratulerer så mye!! Kos deg med spiren:o)

Annonse

Annonse

takk for alle gratulasjonene. Jeg leverte en urinprøve på legekontoret i dag og den var også positiv. Syns det var så rart at den testen jeg tok i går var så innmari sterk, siden jeg skal ha mensen på lørdag

har blitt spådd at jeg skal ha tvillinger.......kanskje det er derfor???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...