Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Var hos min nye lege i dag og holdt på å få sjokk da han skulle måle blodtrykket mitt! For en uke siden lå jeg på 120/70, i dag var det oppe i 140/88 først for deretter å synke til 127/80 etter noen minutter. Den gamle legen min hadde manuelt BT apparat(dvs han måtte lytte selv) men den jeg var hos i dag har automatisk som pumper seg opp og piper og holder på. Er det noen som vet om det kan ha noe med saken å gjøre? Synes det hadde økt litt vel mye på bare en uke.....
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har en automatisk hjemme selv. tror han målte en gang til fordi at når de atomatiske måler feil(vertfall hos meg) så måler den veldig mye for høyt slik at man sjønner at her er noe galt. Så jeg rekner med at det er siste målingen din som er rett. Men jeg synst det er litt rart at han brukte en slik automatisk, man skal egentlig alltid bruke manuel
mor88venternr3 Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Den ene læreren jeg har på hjelpepleieren sa at det er den manuelle målingen man skal stole mest på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå