Gå til innhold

Sædceller som ikkekommer ut igjen...

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lurte plutselig litt på en ting!

Vanligvis når vi har sex kommer det rester av sæd hele dagen etter.

Denne gangen ha det ikke kommet noe i det hele tatt... Så en spekulasjon;

Kan min lille livmor være åpen, slik at de svømmer så langt inn at de ikke kommer ut igjen...HEHE;)

Det høres litt vel opptimistisk ut ja, men det er jo underlig at det er helt tørt idag;)

Fortsetter under...

kan jo hende det ikke kom så mye ut av "tuten" denne gangen da?

Eller det har rent ut når du var på do. eller at det bare rett og slett forsvant i løse lufta? Det hender jo ting forvinner uten logisk forklaring. Sokker i vaskemaskina f.eks ;)

Vil si at det er "litt rart;)" at det ikke kommer noe ut, ja.. Har ikke noe forklaring på det, men det er vel ikke vanlig at ALLE svømmer så langt inn at ingen kommer ut igjen. Men krysser fingrene for at alle står og venter på egget ditt:o)

Annonse

Godt det var tårene som sprutet og ikke andre ting. Og en god latter forlenger livet ;) Apropos ordtak.... de fleste ordtak har jo litt logikk i seg. Men dette med en god latter..... den tror jeg ikke noe på. Jeg ender nesten opp med hjerteanfall og sprekte blodårer jeg. Det kan da umulig være sunt å le for mye?

Eller? ;)

men jeg tar ikke skylda vis du får et hjerteinfarkt som følge av mine kommentarer alsåååååå...... :)

Eller viss smilebåndet ditt ryker...;)Men smil som går forbi ørene, rundt hodet og ned igjen på andre siden er veldig bra. Jeg liker best å smile høyt for da blir jeg ikke så støl i magen.

Annonse

Mange gode svar her ja;)

Det kom mange små ut av tuten, og det kom ikke ut da jeg var på do... De står nok oppstilt der inne, i giv akt, og småtripper og venter på et blondt deilig lite egg;) det velger nå jeg å tro....hehe;)

tjuhu!

Ja ett eller annet sted må de jo være. Så soldatene står nok klar og venter på blondinen som jeg håper er litt av en nymfoman. Men...jeg har nå alltid vært svak for menn i uniform jeg da så jeg tror ikke det deilige lille egget ditt klager ;)

Nå blir det straks tjohei her med oss. Har hatt en dag med sex pause og det var i går. Så nå blir det full bånn gass igjen. Og da skal det knipes igjen etterpå ja. Har jo min fruktbare uke nå. Så her kjøres det på for fult:=)

tenkte akkurat på det samme. Mine egg vil ikke ha finni uniformerte menn, froskemenn eller rumpetroll om de så leita i magesekken min. Har ikke vært i nærheten av samboeren min siden 5oktober så sjansen er nok stor for at det eneste de finner er halvt oppløste lik ;)

Hehe venter på mensen nå å typen er hysterisk for at jeg skal begynne å blø midt i akten ;) PYSA!!!!

Woohoo ;) Kjøra på!! Ikke la det egget komme unna!!! Om det ikke vil frivillig og må legges i jern så skal det egget befruktes! Du får be mannen din om å ha en pep_talk med rumpetrolla sine så de virkelig blir pumpa opp ;) Motivasjon er viktig det.

Man trenger av og til en liten sex pause, ja:)

Har forhåpentligvis el snart, testen i går var litt positiv. Tidligere har de vært helt negative, så fikk jo håp om at el nærmer seg:) Hadde vært fint, siden forrige pp ble på hele 54 dager. Er på dag 21 nå, så det er på tide at egget kommer seg litt ut og leker med en svømmer eller to.

Kjør på og lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...