Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Gruer meg...noe jeg skal være obs på utenom feber. Har kjøpt paracet...
IdaJacobine Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Datteren min fikk smerter, tror jeg. Men ikke feber. Hun gråt og gråt, var visst helt krise, skjønte jeg! :-( Hjalp med stikkpille, heldigvis. Måtte ringe mamma når vesla hylgråt, for jeg var ikke helt sikker på om det var den butte eller den spisse enden som skulle inn først. Det VAR den butte! :-) Var grinete i flere dager etterpå, gråt med en merkelig skurre-lyd jeg ikke har hørt før. Men det går nok helst bra! Lykke til!
Tigergutt Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Snuppa mi fikk ingen bivirkninger av 3 måneders vaksinen. Det eneste er at hun ble litt øm og hoven der stikkene hadde vært. På kvelden var jeg litt "uforsiktig" og holdt henne under rumpen på stikkene, da jeg løftet henne. Da sutret og gråt hun litt! Det samme gjorde hun da jeg tørket henne etter badet. Det var da je oppdaget at hun var øm og hard der stikkmerkene var. Dette var vekk dagen etterpå.
To i en smekk:) Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Mine tvilling jenter fikk i dag (11.). Syntes det var forferdelig når de fikk dem for de kippte seg skikkelig og hylte. Ble helt fra meg selv. Begge var suttrete hele kvelden men sovnet 19.30 som vanlig. Håper de sover godt i natt. Lykke til:)
mammaen til G & A Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Good luck!!! Du skal se alt kommer til aa gaa saa bra saa=) Og det er fort gjort, bare saa forferdelig naar det staar paa... Skal nok gaa bra siden du har Paracet. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå