Chiabatta Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Er gravid og må forte meg med å slutte. Men er kjemperedd!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Det er ikke det letteste å gå gode råd her. Vi er allle så forskjellige. Med meg, så holdt det å vite at barnet i magen kan ta skade av det. Jeg kastet røken umiddelbart, og har ikke røyksug engang. Men hør med legen din da.... De har sikkert gode råd. LYKKE TIL
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Les dette... Det går bedre og bedre dag for dag............ Hei alle sammen.. Alle kjenner vi denne sangen, og ja det funker.. Nå har jeg vært røykfri i over en uke, og må si det passer fint på meg.. altså, bedre og bedre dag for dag. hver gang røykesuget kommer, tenker jeg på denne sangen.. bare prøv alle i sammen.. Lykke til
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Les endelig ikke røyker boken den hjalp på meg og jeg har vært røyker i 17 år... sluttet Torsdag kanksje ikke mange dagene, men jeg har ikke særlig lyst på røyk heller.. kjenner suget litt men det går så fort vekk....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Jeg også, det er rett og slett redselen som stopper meg fra å slutte...Er gravid i syvende uke, er forbanna på meg selv og min egoisme, men klarer det bare ikke! Har lest Allen Carr sin bok som heller ikke har hjulpet... I tillegg gråter jeg for ingenting! Puh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå