mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 merker jeg når jeg har eggløsning?? har hatt litt vondt nederst i magen de siste par dagene.Hvor fort merker man symptomer på at man er gravid? Kan det merkes før forventet menstruasjon?
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Det er forskjellig fra kvinne til kvinne kva dei merker. Viss du til vanlig har smerter nedert i magen 1-2 veker før mensen, så kan det godt vere eggløysning. Somme seier at dei visste at dei var gravide dagen etterpå, så kven veit?
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 jeg har jo gått på p-piller i 5 år uten stopp. vet jo ikke om jeg har hatt ordentlig eggløsning da. har iallefall aldri merket det sånn før. har egentlig aldri merket eggløsning i det hele tatt... men er det normalt å merke det i flere dager? det ligner på menssmerter. takk for svar forresten:)
Videlivi Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg hadde mistanke om at jeg var gravid fra ca 2 uker etter mens, grunnet ømme bryster, og en rar følelse i kroppen, noe jeg aldri hadde kjent før. Lykke til =)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 Takk for svar! har vært litt uggen i kroppen om kveldene. vet jo ikke hvor tidli man får symptomer. håper jo på at jeg er gravid da! det hadde vært drømmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå