Gå til innhold

Forklar meg nedpress dere...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg kjenner at hodet til vesla driver på der nede, og noen ganger blir det litt sånn trykk der nede og stikkinger, men det gr seg jo, er ikke konstant. Er noe annet enn nedpress det da, eller?

Forklar meg hva nedpress er og hvordan det kjennes ut da, vær så snill? Er forresten 35+2.

På forhånd takk:)

Jo også hørte jeg det sa knepp i magen nå nettopp, hørtes ut som om noen knakk en finger liksom...hva er det for no a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å ta det siste først, ingen vet visst helt sikkert hva disse knepplydene er men en del mener det er leddene til babyen som knepper ettersom det begynner å bli litt mindre plass...

Hos meg kjennes nedpress ut som å ga en jernkule (Med diameter på ca. 10 cm) som ligger nederst i magen og presser seg nedover... Litt vanskelig å forklare, men jeg kjenner det best hvis jeg står/går...

Skrevet

Heisann... Nedpress kjennes for meg ut som om ungen ligger på tvers nederst i livmoren og nesten så det kjennes ut som rompa henne prøver å komme seg ut.. av og til er det stikke følelser der... men dette er ikke konstant... når det gjelder den knekkelyden sa min jordmor at dette var helt normalt da leddene til babyene våre knekker på samme måte som våre:) hjalp dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...