Gå til innhold

Jeg har født!

Anbefalte innlegg

Hei! Ville dele min fødselshistorie med dere!

Hadde en fantastisk fin fødsel! Vannet gikk kl. 1350 på termindagen, og riene kom etter en time. Riene ble raskt regelmessige og tette, og kom til sykehuset 1530. Der hadde jeg 4 cm åpning. Gikk så og ventet til riene ble tettere, og kl 19 hadde jeg 5-6 cm. Var avslappet og rolig hele tiden, og pustet meg gjennom riene som var nede i 1-2 min. mellom hver. Fikk Petitin (eller noe sånt) i låret, og fikk pressriene kl.20. Opplevde pressriene som ubehagelige, for jeg visste ikke at en fikk en følelse av å måtte gå på do! Men etter litt godsnakk fra jordmor, og noen pressrier til å føle meg fram, kom jenta mi kl 21:02. Det var helt fantastisk, og var lettet over at det ikke var verre. Søstra mi hadde skremt meg og sagt at hun trodde hun skulle dø, og hadde bare lyst til å reise seg opp og gå midt under fødselen! Jeg ble overhodet ikke skremt av fødselen, og kunne tenkt meg et barn til om ikke alt for lenge. Datteren min var 3620 gr. 52cm lang og 34 cm rundt hodet- og er selvfølgelig verdens nydeligste babyjente!!! Lykke til dere andre som skal føde!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6646649-jeg-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...