Gå til innhold

Da var det over for denne gangen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...Ja så kom mensen..begynte så smått som spotting i morges..men nå er det ikke tvil, det var den grusom mensen som er kommet på besøk...Dette er helt forferdelig...tror aldri jeg har følt meg så tom for tårer som jeg gjør i dag...Og vet dere det verste av alt er at min svigerinne har vært hos legen i dag...Hun er GRAVID...Det skulle jo vært meg..Jeg høres sikkert veldig egoistisk ut nå...men Hvorfor ble det ikke min tur nå...????? Jeg mister igrunn veldig motet til å starte med ett nytt forsøk...jeg får jo sikkert bare samme slaget i ansiktet igjen...Og det vet jeg ikke om jeg takler...!!!!

Men uansett MASSSSE lykke til ,til alle dere som fortsatt har håpet og lykken med dere...:):)

Klem fra en som er veldig trist i dag...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vennen min

Dette er urettferdig! Sender mange varme trøsteklemmer til deg.

Støtter deg i følelsen rundt din svigerinnes graviditet - det er lov å være selvsentrert nå og det er nok ganske normalt å bli lei seg eller sint når det jo ikke ble din tur... Den følelsen har jeg hatt flere ganger - føler seg ikke akkurat storsinnet, men det føles så urettferdig. Prøvde lenge å sette opp et tappert smil og gratulere den heldige høflig. Men jo lenger tid det gikk, desto verre ble det å svelge alle magene som dukket opp. Mang en gang jeg har måttet gå ut på do for å svelge kraftig og blunke unna tårene, ja.

MEN - du må ikke gi opp! Det får du ikke lov til! Er du ikke bare 25 år? Og barn vil du jo ha...

Åååå - ønsker sånn at jeg kunne gjort noe for deg....

Mange varme hilsener fra

Skrevet

Hei vennen..:):)

Vet du at det er akkurat pågrunn av sånne personer som deg som gjør at jeg klamrer meg fast til denne siden...Tuuuuusen takk for trøstene ord...Du er bare utrolig....:):):):):):)

Og ja jeg er 26 år...Nettopp fylt derfor står det jeanette25...hehe...

Klem til deg fra meg...:)

Skrevet

Uff da Jeanette.. det var trist melding.. det er forjæv.... at det skal være så vanskelig å urettferdig.... får bare håpe du er på beina igjen og klar for ny runde.. ikke gi opp, lett å si men..

Lykke til videre, gleder meg til den dagen du skriver at du er gravid, og at dette er glemt.... klem

Skrevet

Hei hei..

Veldig trist å lese.. Og på toppen av alt den "nyheten", skjønner godt at det er vanskelig, men det skjønner nok de rundt deg også..

Neste gang blir det din tur, må ikke gi opp håpet ennå.

Men få det ut! For ja det e te tider ein j....... prosses dette..

Lykke til videre, håper du snart har noe å se frem til..

Klem

Skrevet

huff huff......føler virkelig med deg. Skjønner godt at du ikke klarer å glede deg helt på andre sine veier akkurat nå. Det er menneskelig.

Håper du klarer å reise deg igjen.......noe som utrolig mange gjør inne på disse sidene. Stå på.

Trøsteklem

Skrevet

Huff,nei livet er ikke alltid rettferdig nei:-(

Håper du ikke gir opp men kommer sterkt tilbake.

Sender over en trøsteklem og ønsker deg lykke til videre.

Skrevet

Dette var veldig trist Jeanette25!!

Håpet sånn at det bare skulle være en liten blødning som stoppet opp.

Fryktelig, fryktelig urettferdig at noen som ønsker så sterkt å få et barn skal behøve å prøve så lenge!! Mens de som ikke bør få, får det ene etter det andre.......................

Skjønner godt dine følelser rundt svigerinnen din, det var jo din tur nå!

Hun sto etter deg i køen!!!

Jeg håper du ikke gir opp, selvom du er veldig lei deg nå!! Plutselig så sitter det. Jeg trodde jo at sjansene våre var små siden vi har vært sammen i 9.5 år og ikke brukt prevensjon, og prøvd i 4 år. Men nå plutselig så satt det( ihvertfall forløpig)

Ta godt vare på deg selv:o)

Klem

Skrevet

Det er kjempetrist at du ikke lykkes, og det at svigerinna er gravid er nesten som å strø salt i såret... Snart blir det litt bedre... - og tenk på det - du skal være tante :o)

mange trøstebamseklemmer fra

Skrevet

Ååå nei - så leit. Jeg vet det gjør så vondt så vondt, men om noen dager tørker du tårene og om noen uker er det nesten så du begynner å glede deg til neste forsøk. For det går alltid et tog... Og det er viktig å ikke gi opp!

:-)

Skrevet

Hei igjen Jeanette...

Tusen takk for de varme ordene du skrev til meg, de gjorde godt og var veldig overraskende!

Tenker på deg i kveld og håper at du finner ro og hvile i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...