Gå til innhold

Da har jeg fått time til UL

Anbefalte innlegg

Er 6+5 i dag og skal inn på tirsdag (da er jeg 7+4) for en sjekk. De kan vel se hjertet da?

Gikk på pergo for å få EL og pga noen unormalheter på eggstokk/livmor vil de ta en ekstra sjekk. Er så spent og nervøs jeg. Tenk om ikk ealt er som det skal....?

Uff, jeg håper at alt er i orden og at jeg endelig kan begynne å nyte denne tiden fullt ut.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6646493-da-har-jeg-f%C3%A5tt-time-til-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ha masse lykke til! Når du er så langt på vei skal man kunne se noe, både selve fosteret og hjerte som slår. Var selv til UL på den tiden med nr 2 og da så vi en liten grå klump med en ørliten sort prikk som kom og gikk i et forrykendes tempo og var det vesle hjertet :-) Håper du får samme opplevelse. Forstår veldig godt engstelsen din, tro meg, er skitnervøs før ultralyden i morgen og jeg er ikke sikker på om det går an å se noe enda, vil jo bare være 5+6...

Jeg hadde UL forrige fredag, da var jeg 7+1. Så den lille "bønna" og et bittelite hjerte som banket så fint atte! Legen sa at alt så fint ut, og at størelsen på den lille var helt riktig ifølge skjema!!! Det er bare å glede seg :)

Åh... tror jeg kommer til å gråte masse hvis alt er i orde jeg altså. Går med så mange spenninger i kroppen, at det må vel utøses på et vis sikkert.... Blir rart å se den lille da...... jeg gru-gleder meg jeg:)

Annonse

Skjønner godt bekymringene dine. Jeg har mistet to ganger tidligere (MA), og har ikke hatt noen gode ultralydopplevelser...Men i går var vi til tidlig ul (6+1), og da så vi tydelig et hjerte som banket! Det var helt fantastisk. Lykke til, det går nok fint skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...