Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har hatt slim klumper blanke og seie som siter fast på papiret når jeg tørker meg i ca 2-3uker..... noen ganger må jeg til og med hjelpe til med fingrene for å få den ut......det kan gå noen dager i mellom har kansje skjedd 5 ganger tilsammen i løpet av de 2-3ukene.... Noen son vet hva det kan vere???? Slimproppen??? Eller bare rett og slett utflod!!?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Please hjelp meg..... er litt beskymra.......Lurer på hva det kan vere.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Sånn har jeg og hatt, men tror ikke det er slimproppen... Men hvem vet??? *dytter*
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Det er helt sinnsyke greier vi skal liksom baskymre oss over alt.... men sånn er det. Takk for svar:0)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 jeg synes det høres ut som slimproppen da, men jeg har ikke mistet den selv tror jeg, så jeg vet ikke..men synes det høres ut som om det er slik noen her inne har beskrevet at det kan skje... noen mister alt på en gang, mens noen mister litt etter litt...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Hadde vert litt kult da om det var slimproppen som har gått!!! Men..men..må nok vente litt til er 34 uker.
2nj♥ Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg tror igrunn det bare er utflod, men vet ikke.... Jeg hadde slik sist og har hatt det et par ganger nå også (er i uke 33). Forrige gang gikk slimproppen min samme dag som fødselen startet, og da var det ingen tvil om at det var den nei....
Tjatjo Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Jordmoren (eller var det legen?) sa til meg at slimproppen kunne gå litt og litt over flere dager. Man trengte ikke merke at den gikk en gang. Så jeg tror det er fullt mulig at det er slimproppen jeg. Men det beste er jo å høre med legen da.....kan jo være utflod av noe slag også sikkert =0) Har heller aldri født før, så jeg vet ikke hvordan det ser ut.....
goytil Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 de gangene slimproppene har gått på meg har jeg tydelig sett det, det var litt brunt i det også.. men det er sikkert forskjellig fra person til person.. men du skal ikke se bort i fra at slimproppen kan gå lang tid i forveien.. men jeg har veldig mye utflod.. er i uke 30 nå og det tar seg opp... og noen ganger har jeg hatt hvite klumper.. jeg må bruke truseinnlegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå