Gå til innhold

Hmmm.. litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit spørsmål..

Jeg skal begynne og pumpe litt og få fryst ned litt morsmelk innimellom. Men lurer litt på, visst jeg fryser ned i bokser på 250ml, så må jeg jo tine opp allt. Og er jo ikke sikkert jeg trenger det, har hørt at man bare skal varme opp 50ml om gangen så man slipper og helle ut noe. Men bør jeg bare fryse ned 50ml sammen da? Boksene er jo på 250ml.

Og ca hvor mange ml får jeg tømt om gangen på 1 pupp? Er det kansje forskjellig, lillegull er 3 mnd..

Signerer med anonym jeg siden jeg synes det var litt teit spørsmål.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om koppene er 250ml er det ikke nødvendig å fylle opp helt. Skal du være borte lenge av gangen, så kan imidlertid så masse tines opp under rennende kaldt vann, da holder det et døgn i kjøleskapet. Men mer enn 150 er mye. Det er egentlig greit med litt variasjon i mengdene. Noen bruker bare dobbelte fryseposer.

Det er veldig forskjellig på person, tid på dagen og dagsform hvor mye man får ut.

Skrevet

Dobbelte fryseposer?? Vanlige fyseposer man kjøper på butikken? Kan man bruke det? Trodde man måtte kjøpe sånne bokser jeg, og de er jo veldig dyre.. Pumper man bare rett i flasken og så heller over da?

He he.. Litt dumme spørsmål igjen... :)

Skrevet

mattilsynet sier at nye rene fryseposer er gode nok til frysing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...