pandabjørn Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Heisann! hvordan går det ? har du blitt gravid eller? ser at du står på en liste her inne over de som har en spire i magen og da måtte jeg spørre deg... håper å høre fra deg snart klem
melkekua™ Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Hæææææææææææææææ? Det må være en dårlig spøk ( Jeg er ikke gravid....ikm er rundt den 23.okt. Har vært mye med jobben i det siste, derfor har jeg ikke vært så mye på. Dessuten bruker jeg en del tid på min datter. Jeg er mest her inne på bim i helgene og noen kvelder ) Hvordan går det med deg da?
pandabjørn Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 se på denne linken der står du oppført: http://www.dinbaby.com/forum/thread/6641003 vet ikke hvor hun har fått greie på at du skulle ha en spire i magen kanskje den står på feil at den skulle så på IKM ikke vet jeg joda går greit med meg, er veldig trøtt om dagen sover mye når sambo er på jobben.... i dag er jeg på min 8 dag så i kveld skal vi ha sex og annen hver dag frem til 19 okt da blir det hver dag hehe i en periode.. tror jeg skal ta kvelden snart er trøtt gjesp vi snakkes snart igjen klem
melkekua™ Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg skjønner i alle fall ingenting!!!! Må ha vært noen som har fått med mitt nick når de har kopiert innlegget videre.....ååå...kjenner jeg blir litt oppgitt....folk må se litt før de kopierer i hytt og pine...hehe...sånn, der fikk jeg ut litt irritasjon! Du får sove godt da ;o) Så snakkes vi mer en annen dag!
melkekua™ Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Det var i alle fall godt at du sa noe til meg om det....ellers jeg ikke ha sett det med det første! Godt å få ordnet opp i det ) Fikk pos.eltest onsdag kveld, ble desverre ingen kosing da, men eltesten var fortsatt pos på ettermiddagen ) Da ble det kosing vettu ;o) Så nå er det bare å vente til ikm dagen. Den har blitt forskyvet siden el komm 2 dager senere enn antatt....men det gjør da ingenting, er fornøyd jeg bare har hatt el...hehe!
pandabjørn Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2006 så flott at du har fått pos el test da vet ikke om jeg skal ta el test eller ikke..i dag er jeg i min 12 dag vi hadde sex i går og skal ha det igjen.....har ikke hatt sex siden mandag før i går da...skal ikke ha el før 22 da tror vi skal ha sex hver dag fra 19 til 24 hihi for da skal jeg være i min fruktbare periode hvilken dag begynte du å teste på el testen din da? gjorde du det hver dag da i en periode? hei så lenge
melkekua™ Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Har kjørt på sånn nesten annenhver dag vi....og nesten hver dag i den fruktbare perioden.....orker ikke mere enn det...blir sånn pliktsex, og det demper lysta! Hehe! Har ingen forhåpninger denne gangen....har fått neg så mange ganger at nå er jeg vant til det. Jeg begynte å teste på dag 14 etter el...men den ble ikke pos før på dag 16...så da blir syklusen mi på ca 30 dager. min ikm blir da 25/26.okt....er ikke helt sikker....men tester ikke før den påfølgende helga dersom ikke mensen har kommet. Gidder ikke sløse penger på tester...selv om jeg ikke brydde meg om det i begynnelsen...men det blir penger ut av det ja....hehe. Hvor mange dager er din syklus på igjen? El er nok rett rundt hjørnet skal du se. Og da er det bare til å hoppe i høyet.
pandabjørn Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2006 jeg er i dag 12 i morra blir det dag 13.....lurer kanskje på om jeg har el pga jeg har hatt vondt i magen i går og i dag...men tror at det er pga jeg ikke har spist eller nå har jeg overspist og har vondt i magen blir nok sex i kveld igjen så får jeg se neste gang det blir om det blir tirs-tors og hver dag frem til 24 tenker jeg hehe da må det klaffe håper jeg...ellers blir jeg sprø jeg vil bli gravid denne mnd for da får jeg juli barn rundt mine foreldres bursdag som er 14 og 16 juli ) jeg har ikm 2 nov om jeg har 30 dagers syklus..... min siste syklus var på 32 dager skal ha el 22 okt..
melkekua™ Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Dette blir jo da veldig spennende da ) min ikm blir som følger den 26.okt...min el kom jo senere enn det jeg trodde. Håper det sitter en spire denne gang, eller så vil jeg tusle inni min 7pp....det er jo et lykketall så hvis det ikke klaffer nå så får det jommen meg klaffe da ;o)
pandabjørn Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 20. oktober 2006 Heisann! jeg har ikke vært her så mye denne uka har fått litt annet å tenke på enn bare babylaging hihi vi har kjøpt hus et helt nytt hus som ikke er bygd ennå..vi var i møte med prosjektledern på mandag og skal i nytt møte i ettermiddag ) i går var vi å så på kjøkkeninnredning og der var det masse lekkert var innom å fikk brosjyrer på hjørnebadekar også.. kommer til å skrive kontrakt til uka og da setter de i gang å grave om kanskje 2 uker..huset skal være ferdig 9 mai 2007.. håper og tror at jeg kanskje kan være gravid denne gangen, men er jo ikke sikker før 2 nov..da ikm er.. har hatt en del vondt i magen + at vi har hatt sex annen hver dag, fra onsdag har vi hatt sex hver dag og blir nok hver dag frem til 24 tenker jeg... håper du ikke får mensen til uka krysser fingrene for det..
melkekua™ Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer så mye med hus ;o) Det var nok godt tenker jeg! Er sikkert litt morro å få være med på utformingen selv også! Jeg kjenner som sagt ingenting...bare fjerter ekstremt mye....hehe....har en del vondt i korsryggen av og til, men det kan jo være pga andre ting. Er litt lei av å finne disse innbilte symptomene )
pandabjørn Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 21. oktober 2006 ja det er kjempe gøy å ta ut kjøkken og baderomsinnreding og ikke minst farger i rommene ++ masse mere i morra søndag har jeg EL iflg babyverden så jeg håper jeg det klaffer denne mnd.....
melkekua™ Skrevet 21. oktober 2006 #15 Skrevet 21. oktober 2006 Hurra for el ) Husker de første pp'ne jeg fant el så hadde jeg hæla i taket....hehe.....er litt mer roligere nå, men morsomt å få en positiv el.test! Håper det sitter en spire for deg denne gangen ;o) Hva skal dere gjøre i helga da? Her blir det å gjøre en del vasking av tøy...blææææ.....hopet seg opp masse! Godt mamma kommer en tur imorgen så kan hun passe Embla litt mens jeg ordner med vasking. Ha en fortsatt god lørdag/helg ) Har akkaurat sett filmen Istid 2 - den anbefales på det varmeste!
pandabjørn Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 22. oktober 2006 jeg å vil se istid 2........tror sambo skal få den av en kamerat som skal laste den ned til oss.) jeg har ikke tatt el test bare sett det på babyverden at jeg skal ha det i dag i går lør var vi ute å kikket på parkett, og på baderomsinredning og litt på kjøkken igjen.. vi satt oppe til 1 i natt natt til søn for å møblere stua hehe.....+ bade skal vi ha en annen inredning enn standar som vi får alt tillegget til huset kommer på rundt 400.000, men da er det med dobbel garasje da ) i dag skal vi til ei veninne sambo skal sette opp stikk kontakter i stua og så skal vi til min kjære storebror å se på leiligheten han overtok for 2 uker siden....må hente litt tips....han bor bare 1 min gangen fra oss, og når vi flytter tar det kanskje 5 min å gå.. mandag skal jeg til fotografen å ta ut bilder vi skal forstørre og setter i albumet, tirsdag skal jeg til fotpleie og i løpet av uka skal vi skrive kontrakten på huset..
pandabjørn Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 23. oktober 2006 er du ikke på nett i dag???
melkekua™ Skrevet 23. oktober 2006 #19 Skrevet 23. oktober 2006 Nå er jeg på nett....hatt litt å gjøre etter jobben idag ) Kan tenke meg det er morro å innrede helt selv...ta alle bestemmelser selv...da får du det akkurat sånn du vil ha det, eller slik dere vil ha det...blir nok noen kompromisser dere i mellom ...eller er dere helt enige? Det høres ut som det blir en ordentlig flott hus ifølge det du beskriver i alle fall! Her har helgen gått unna som vanlig, mandagen har rasa unna den også....skjønner ikke hvor dagene blir av. Håper jeg får en positiv test til fredagen...da blir det en tidlig bursdagsgave til meg selv ;o) Jeg fyller 31 den 9.nov. Er veldig spent, men har en innstilling at den blir negativ...men har jo som sagt tidligere et lite håp....nei nå har jeg snakka mye om testing osv den siste tiden...hehe...må skjerpe meg. Håper dere hadde en flott helg! Klem.
pandabjørn Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 24. oktober 2006 vi er enig i det meste faktisk:o) i dag skal vi på kontraktsmøte kl 12.15 så da skal jeg spørre når de skal begynne med grunnmuren osv helga har vært fin for oss også, vært å sett på maling, parket, baderomsinredning og kjøkkeninredning jeg får krysse fingrene for at du får en positiv test da til fredag hva har du tenkt å kjøpe til deg selv om den er positiv da?? jeg skal ikke ha mensen før 2 nov jeg og det er jo ikke før neste torsdag hei så lenge klem
pandabjørn Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 25. oktober 2006 Titt tei.. nå har vi kommet fra trill og trall barselgruppa er 2 gang jeg er med der ) vi sang og lekte så spiste vi lunsj også gikk vi en lang tur på 1 time det var så deilig vær skulle minst tro det var våren deilig og varmt og det var sol fra skyfri himmel..
pandabjørn Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #22 Skrevet 26. oktober 2006 Hallo! er du ikke på nett om dagen???
melkekua™ Skrevet 28. oktober 2006 #23 Skrevet 28. oktober 2006 Hei ;o) Som du har skjønt måtte jeg bare ta meg litt fri disse dagene hvor tr er på sitt verste! Humøret er bedre nå som tr har minket litt i styrke. Og nå ser jeg lys i enden av tunnelen ) Kos og klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå