Gå til innhold

Hvor mange drikker cola daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ordentlig cola, ikke light tull. Jeg må ha minst ett glass hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg drikker det kanskje en gang i måneden jeg. er ikke kjempe fan av cola, men en god kald boks eller glassflaske er jævelig godt innimellom=)

Skrevet

drikker noen glass hver dag... er det farlig???

Skrevet

Drikker ikke det daglig, men blir noen glass i helga.

Har gått fra pepsi max som skal være fy-fy under svangerskap til cola. Nå er jo ikke cola bra for verken foster eller mor - så har byttet på med litt solo. Var jo slik at drakk kvinner cola 4 ganger i uken, så ble skjelettet påviselig påvirket av dette, mer porøst. Ikke vet jeg, men prøver å ikke drikke så mye brus pga sukker.

Skrevet

Drikker sjelden brus........ ikke så veldig glad i det... men, jeg må innrømme jeg drikker litt kaffe hver dag!!

Men det får heller være.....

Skrevet

Drekk stortsett Cola når æ har filmkveld med et par venninne... ellers drekk æ lite brus... men sjokolademælk... mmmmmmmm

Skrevet

Drikker nesten daglig litt cola. Bare må ha det liksom. Vet jo at det ikke er bra, men er ellers flink å ikke spise så mye søtt.

Skrevet

samme her, nala..

MÅ ha cola hver dag, men prøver å begrense meg..

det er ikke lett, men tenker jo på den lille i magen også..

men en KALD boks cola, smaker så sinnsyyyykt godt!!

...også blir den så fort tom!! :S hihi

men spiser ikke godteri i det heletatt nå for tida, så jeg har ikke sååå dårlig samvittighet heller da...

det er heldigvis ikke lenge igjen til vi får babyer å konsentrere oss om!!

klem

Skrevet

måååååååååååååååå ha pepsi max nesten hver dag....

hjelp hadde det slik med førstemann også .grusomt å føle slik trang etter en ting...

Skrevet

drikk det innimellom....Når æ får løst på det!

Skrevet

Drikker ett glass rein cola en gang i året, kjøper det aldri. Drikker bare light brus og fanta, tar vell ett glass om dagen.

Skrevet

Litt cola nesten hver dag.... NAM!!! Tror ikke vi skal bli altfor overhysteriske heller!

Skrevet

Hvorfor er det så fy fy med pepsi max? Prøver å begrense meg med brusdrikking til helgene og har egentlig følt meg flink som har vent meg til pepsi max istedenfor cola. Er ikke det noe lurt?

Skrevet

liker ikke cola.. drikker vann og juice jeg.. mye sunnere og bedre.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...