Blomsterenglene Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hva gjør de egentlig på en slik kontroll bortsett fra å få vurdering om igangsettelse..? jeg skal nemlig det til lørdagen viss ikke noe har skjedd innen da.. er nå 5 dager over..
Blomsterenglene Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2006 Er det ingen som kan svare meg på dette??
Nina71 Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg lurer også litt på dette. Er det bl.a. vanlig med UL?
OktoberTussi Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Hvordan har du fått det så raskt? Jeg får det ikke før 42 uker er passert.. Jeg har fått høre at de tester hvor mye babyen sparker, sjekker om livmorhalsen er moden (for å vurdere igangsettelsesmetode) og at de tar ul for å vurdere størrelsen.
Blomsterenglene Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 Det var legen som ordna med det. fikk time til lørdag og da er jeg en uke over tiden.. håper hvertfall at jeg ikke blir satt igang men at han kommer av seg selv før det.. Hvor lenge på overtid går du?
OktoberTussi Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg spurte legen om ikke hun kunne be sykehuset om å la meg komme ganske snart. Er bekymret for en del ting, men jeg får ikke komme dit før overtidsdatoen i følge ultralyd, 21. oktober. Hadde termin 7. oktober (min termin er litt før), så det er vel 5 dager i dag.
OktoberTussi Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Og jeg ville ikke settes i gang, vil helst at kroppen skal få det til selv. Men kanskje jeg ringer sykehuset selv. Kan hjelpe å prate med jordmor der i stedet for legen som ikke har så mye peiling...
Blomsterenglene Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2006 sant det.. er du bekymra, hadde det jo hvert lurt med en kontroll så fort som mulig da.. bare for å sjekke lissom.. jeg har jo mens termin den 15 men legene går ut fra ultralyd terminen som var den 6..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå