Gå til innhold

Jeg blir bare tullete i hodet mitt

Anbefalte innlegg

huff!

Har såå lyst å starte prøvingen NÅ...

Men siden sambo ikke vil riktig ennå, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å overtale han...

Han vil vente ca 3 år til(huff og dobbel-uff)...

Men jeg har lyst å fortelle han at det passer best for meg nå og ikke senere, og at vi ikke trenger å starte planlegge nå, men at jeg kan slutte med pillene og vente en mnd uten sex (stønn, hvordan skal det gå)...For det er som regel den første tiden etter pilleslutt at det kan klaffe..Ikke sant?

Og at vi kan bare forsette som før (uten pillene)... Skulle jeg være, heldig, å bli gravid løpet av vinteren så ville det ikke gjøre noe...Og at det da vil bli litt planlagt da... Villig fra begge...

Eller hva synes dere? Ble litt rotete dette men håper det skjønt hva jeg mener her=o)

Uff, er kvalm nå jeg...Vond rygg også, går som ei gammel kone..=o(

Vet det blir mye sånne innlegg fra meg, håper dere kan tilgi meg for sånne slitsomme innlegg..=o)

Klem til dere jentene..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6645907-jeg-blir-bare-tullete-i-hodet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei da skjønne deg godt jeg....

Kan nok ikke gi deg annet råd enn å ta tiden til hjelp om han ikke vil...man må desverre være 2 til for å skape en unge....og begge bør ville det ....:S

Jeg overtalte mannen min .......men innerst inne vet jeg at han egentlig kunne tenkt seg å være ungdom litt til...dette tenker jeg på hver dag....og så her en dag så jeg at nå...stopper vi...du har ikke lyst og det skal jeg respektere sa jeg......og Da fikk pipa en annen låt:) Han ville ikke vente lell.....men hadde han da sagt at : flott vi venter..så hadde jeg gjort d.....

Du får fortsette å overtale han....men jeg er glad for at mannen min sa ja uten mye overtalelse...for hadde jeg fortsatt å mast vet jeg ikke hva som hadde skjedd jeg...for å være helt ærlig....

klem

Hei på deg sussa=o)

Ja, man må være to..

Jeg lovte han at ikke skulle ta det opp med han før til jul-nyttår. Forsatt en, liten stund til...

Er redd for at hvis jeg skulle ta det opp med han, så blir han sur... Og det er ikke gøy, og da bare vil jeg føle at jeg presser han og det vil jeg ikke.=o(

Har ikke mot til å spørre om han ikke kan bare tenke på det... Han er veldig lei baby pratet...

Jaja.. Får ta tiden med hjelp og ro...

Huff,får så vondt av deg,Babycakes:-( Ser hvor lyst du har på enda et lite gull,og hvor engasjert du er,likevel fører det ikke frem...

Men det er vel sånn at vil ikke samboern din,så vil han ikke. Nytter vel ikke å mase på han... Det du kan gjøre er å ta frem babybilder fra da dere hadde en liten en,mimre litt,se på gamle sparkebukser og søte luer. Kanskje ta han med til venner som har smått... Kan jo være at han kommer litt mer på gli etterhvert!?

Han er kanskje redd for at du ikke skal fullføre studiene dersom du blir gravid nå,så du må bare forsikre han om at du SKAL gjennomføre uansett. Dessuten har lånekassen veldig fine ordninger for de som får barn i studietida. La han ta en kikk på reglene for dette.

*KJEMPESTOOOOOR KOS TIL DEG*

P.s: Les det jeg skrev om Vegas inne på bryllupssidene(ligger under svaret mitt til *koseguttens mamma*) Det går veldig fint med barn der,men kanskje litt større en en treåring,da får de mer utbytte av det! Kanskje dere kan reise med et annet par med barn,så kan dere være barnevakter for hverandre:-)

Hehehe..

Har prøvd... For en mnd siden ca så begynte jeg å "rydde" litt i baby tøyet, og viste sambo de bitte små bodyene og luer... Men han bare ristet på hode og gikk... Han har bilder av sønnen vår som skjermsparer som går igjennom som slideshow (er det det heter?)

Kan jo hende han er redd jeg ikke skal gå tilbake på skolen, men nå vet jeg jo hva jeg vil bli, så det eneste som stopper meg er å ikke komme inn på det studiene jeg ønsker... Og permisjonen da=o) men det er jo for et år...

Vi har ikke venner med barn...Dessverre...

Klem

Ps! Skal titte på bryllupssiden=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...