Gå til innhold

Noen som vet?

lille_bolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Forstår godt frustrasjonen over at ting tar veldig lag tid! Det er ikke så kjekt å vente et helt svangerskap på å kunne ta test, for så å vente i enda flere måneder for svar! Pyton! Men det kommer faktisk litt an på hvor og hvordan du velger å ta testen. Vet at rettasmedisinsk har veldig mye å gjøre, slik at disse kan ta lang tid, men andre tar kort tid. Ved GENA tar det maks to uker fra prøven er mottatt til du får svaret! Se på www.gena.no. Det finnes også flere andre steder du kan ta testen, som også svarer raskt...

Håper du finner ut av det!

Lykke til!

Blodprøvene ble sendt herfra onsdag 11/10 til rettsmedisinsk. På hjemmesidene deres står det at analysetiden er mellom 5 og 10 dager. Jeg holder seriøst å gå på veggene mens jeg venter.... Spesielt ille er det fordi faren snart reiser bort og blir borte i ca 5 uker. Trist om svaret kommer så sent at han ikke får tid til å ble kjent med barnet før han drar.... Vet du om det blir sent svar til både meg og han, og til fylkestrygdekontoret? Og har du noe som helst slags peiling på hvor lang tid jeg kan regne med før jeg får det etterlengtede svaret?

*takknemlig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...