Gå til innhold

Shoppegal??? Har dere kjøpt inn noen småting til babyen ennå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he, kjenner igjen følelsen, men i mitt første svangerskap klarte jeg ikke kjøpe noe eller se på babyting før jeg var over 23 uker på veg, ble litt overtroisk, var livredd for å miste fordi jeg hadde mistet 2 ganger før. Men jeg hadde såååå lyst da=) Denne gangen er jeg veldig avslappa, har jo det meste vi trenger fra førstemann. Men gleder meg til å kjøpe noen småting da..

Har ikke kjøpt noe ennå. Er 9+5 i dag.

Hadde trodd jeg skulle gå helt amok og shoppe små babyklær med en gang testen ble positiv, men jeg vet ikke helt, det føles så uvirkelig ennå. :)

Men mamma har handlet litt. :)

Å, besteforeldrene ja... de hadde jeg helt glemt!

Dette blir første barnebarn på begge sidene, så jeg er redd for at det kommer til å ta fullstendig av hos de stolte bestene. He he, de kommer til å bli gale av at vi ikke skal vite kjønnet :)

jeg har kjørt litt klær jeg..jeg kommer jo over nøytrale søte ting hele tiden og da vil jeg kjøpe det...vi har også noen babyting fra andre barn,men det hiver vi..så kjøper vi nytt...ny baby,nye overaskelser og gleder....men jeg kommer ikke til å kjøpe utstyr før om noen mnd..er 9+6.. men det blir morro..

Annonse

Så morsomt! Jeg tror også jeg får jente, men det er bare fordi jeg er født nesten samme dag som jeg har termin!

Planen min er: Å kjøpe litt til begge kjønn på H&M, også bare bytte det som ikke funker. Liker H&M, de er så greie sånn!!! Ellers så er jeg på jakt etter alt som er kjønnsnøytralt, siden kjæresten har sterke motforestillinger om å få vite kjønnet, og det igrunn ikke er så nøye for meg. Han må jo få være med å bestemme litt han også!

Kjøpte litt babytøy då vi var i London i sommar, lenge før vi vart gravide, men berre for å ha litt (det er jo billegare der, 7 bodyar for £3 liksom!), også har eg kjøpt ein liten body som mannen min fekk i gåve då eg testa positivt. Elles skal eg ikkje kjøpe noko meire no (trur eg, får sjå kor lenge den viljestyrka held) - bebisen kjem til å arve masse frå søskenbarna sine. Men det er såå freistande å kjøpe kjøpe kjøpe! *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...