Gå til innhold

Hjelp meg noen av dere erfarne ammere!!! Fra en sliten mor :(

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 3,5 mnd. Og han er en liten rar "skrue" når det kommer til ammingen. Vi har vært gjennom puppenekt for et par uker siden, men etter kaving, svette og tårer kom vi over den kneiken. Han la ikke på seg noe særlig da, men kom i rett gjenge etter en stund igjen. Men nå er vi på an igjen.... Han hyler ved puppen, snur seg vekk og bare tøyser... Merker det tærer på, og jeg begynner å bli utrolig sliten. Isolerer meg mer og mer og, for vil ikke amme han ute blandt folk... Skal gå å veie han igjen nå i uken, for å se om han legger på seg videre...

Hva kan jeg gjøre? Og vil han alltid være en "puppenekter", eller? Siden det liksom bare kommer tilbake...

Uff, ble litt syting dette-men merker jeg er utrolig trett og sliten!

Fortsetter under...

Har ikke slynge. Har prøvd å bære han mens jeg ammer, men det hjelper ikke.... Kan det være lite melk? Han får flaske om kvelden (har fått det en stund). I dag sluka han 200 ml(!!!) og var endelig glad og fornøyd og sovnet som en stein... Blir så usikker.

Gjest Knøttet kom 02.07

Ser du skriver at han tar flasken godt. Kan de ikke få "smaken på" flaske og foretrekke den fremfor pupp mon tro? Melken kommer jo fortere, han trenger ikke jobbe like mye.. Kanskje protestene betyr at han vil ha flasken.. Du kan jo massere brystet/brystvorten så utdrivningsrefleksen kommer i gang og legge ham til når melken renner, da får du jo sett om han er mer villig når han slipper å jobbe for maten... :) Håper det ordner seg for dere.

kutt ut hele puppen sier jeg!!! ( i fare for å bli lynsjet)

hvis han ikke er fornøyd, ikke legger på seg og du samtidig er lei deg og utslitt....

har ikke trua på at man skal amme for en hver pris...

å når han i tilegg er fornøyd etter flasken da....=) ingen tvil om hva babyen din egentlig vil=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...