Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå ringt Riksen og fått beskjed om 3 av mine 5 egg har blitt befruktet. Så da blir det innsetting i morgen dersom de deler seg videre. Er helt utslitt av denne påkjenningen. Venting og spenning.

Håper dette resultat betyr noe spesielt. For den eneste gange jeg har klart å bært frem et barn til fødsel, fikk vi ut 5 egg og 3 ble befruktet. 2 ble satt tilbake og 1 festet seg.

Ja ja tiden vil vise....

Må ta en dag av gangen nå. Mye kan skje, det vet jeg alt om. Har mistet i 3 sa, så veien er laaang å gå.

Lykke til alle sammen uansett hvor dere er i denne prosessen.

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare få ønske deg lykke til, og jeg krysser alt for at du lykkes denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Håper virkelig det går bra denne gangen Marimarei. Du skal se at det bringer lykke at det er samme antallet som da du ble mamma sist:-)

Krysser fingrene for at dette er aller siste forsøk du skal igjennom.

Lykke til og stor klem fra-

Skrevet

Tusen takk for koselig tilbakemelding, det varmer veldig.

Er veldig veldig spent.

klem fra

Skrevet

Hei på deg

Det var godt å høre at det ble egg og at de oppfører seg bra så langt. Jeg sovna på sofa`n igår jeg, men glemte deg ikke. Så da krysser jeg fingrene for at det blir 2 fine egg tilbake imorgen og tør vi håpe på ett på frys også - litt håp i "babybanken" skader ingen....

Så da må du ha en god natt og lykke til i morgen - da blir du ruger på små gullfrø Marimarei

klem

Skrevet

Ja - det er slitsom, men veldig spennende også. Masse lykke til i morgen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...