Marimarei Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Har nå ringt Riksen og fått beskjed om 3 av mine 5 egg har blitt befruktet. Så da blir det innsetting i morgen dersom de deler seg videre. Er helt utslitt av denne påkjenningen. Venting og spenning. Håper dette resultat betyr noe spesielt. For den eneste gange jeg har klart å bært frem et barn til fødsel, fikk vi ut 5 egg og 3 ble befruktet. 2 ble satt tilbake og 1 festet seg. Ja ja tiden vil vise.... Må ta en dag av gangen nå. Mye kan skje, det vet jeg alt om. Har mistet i 3 sa, så veien er laaang å gå. Lykke til alle sammen uansett hvor dere er i denne prosessen. klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Vil bare få ønske deg lykke til, og jeg krysser alt for at du lykkes denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ann-ch. Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Håper virkelig det går bra denne gangen Marimarei. Du skal se at det bringer lykke at det er samme antallet som da du ble mamma sist:-) Krysser fingrene for at dette er aller siste forsøk du skal igjennom. Lykke til og stor klem fra-
Marimarei Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2006 Tusen takk for koselig tilbakemelding, det varmer veldig. Er veldig veldig spent. klem fra
kanskje06 Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Hei på deg Det var godt å høre at det ble egg og at de oppfører seg bra så langt. Jeg sovna på sofa`n igår jeg, men glemte deg ikke. Så da krysser jeg fingrene for at det blir 2 fine egg tilbake imorgen og tør vi håpe på ett på frys også - litt håp i "babybanken" skader ingen.... Så da må du ha en god natt og lykke til i morgen - da blir du ruger på små gullfrø Marimarei klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Ja - det er slitsom, men veldig spennende også. Masse lykke til i morgen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå