Gå til innhold

Quinny Freestyle vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett en fin vagn som heter Quinny Frestyle, vill veta mera, någon som kan hjälpa mig med lite info?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kanskje... hva trenger du å vite?:)

Skrevet

Ja, jeg har den. Noe spesielt du tenkte på?

Grunn til at jeg kjøpte den var at den var super enkel og kjøre!

Den er tung, men ikke tyngre enn simo, og bære inn og ut at bil. Jeg har en simo kombivogn også. Skal ikke kvitte meg med den. For Quinny Freestyle går nok fortere ut av mote...

Jeg har den vogna med dreamibag. Da jeg skal ha en baby... Kommer til og selge dreamibagen etter hvert, og bruke quinnyen som sportsvogn og simovogna som dypvogn/babyvogn...

Men Quinnyen er super og trille! Noen mener den er liten, men jeg syns det er en fordel jeg. God og lun blir vogna da! :)

Öderwalder dunposen min passer perfekt!

Skrevet

Jeg kjøpte min i Sverige. Der kostet den 2499 på Happyland ut Oktober. Ellers så koster de 2999 i Sverige, og 3499 i Norge.

Skrevet

www.quinny.com

Skrevet

Tack för all information!

Detta är mitt första barn så jag har ingen erfarenhet utav vagnar och det finns så mycket att välja på. Såg en som hade en Quinny vogn och den såg så smidig ut, så jag tänkte att kanske jag skulle undersöka denna modell. I vilken ålder ska barnet vara i när man börjar använda den vagnen? Vilka tillbehör ska man köpa? Är det ett ok pris? Berätta vad som är fördelen med vagnen och nackdel. Tack för att ni vill hjälpa mig. Ha en fin dag!!!

Skrevet

Dreamibagen er opp til 6 mnd ca...

Sportsdelen kan du og bruke med softbag, om du ikke vil ha dreamibagen. Og sportsdelen er fin og bruke med vinterpose, om du vil bare ha sportsdelen. :)

Skrevet

Fordeler:

xSvinghjul

xLiten sportsdel (Jeg ser på det som en fordel, for da har de det tett og godt rundt seg)

xMega lett og trille

xHåndbrems

xKan ha sportsdelen mot deg og fra deg

xRyggen kan legges helt ned

xFramhjulet kan låses

xVognen blir liten når du legger den sammen

xRegulerbart håndtak

xGod kurv under (Om du har sportsdelen mot deg så kan det være vanskelig og komme til kurven, men da er det en glidelås på siden som gjør det enkelt og legge varene i kurven)

xLett og ta av sportsdele

x Öderwalder dunpose passer ypperlig, både i dreamibag og sportsdel

xMyggnettet til dreamibagen henger godt på, via glidelås

Ulemper:

xKan vippe bakover om en stor unge reiser seg opp i vogna, da kun om sportsdelen er fra deg.

xNoen mener dreamibagen er liten, syns ikke jeg.

x Den er litt tung og bære ut av bilen

x Bredt mellom hjulene, men jeg syns ikke det er ulempe i grunn

Er noen flere ting andre har skrevet her inne ser jeg, men jeg mener at om er ops på det så er ikke det no problem. Bl.a så har en unge klemt seg mellom ryggen og kalesjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...