Gå til innhold

Ul i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har plutselig begynt å grue meg og er redd for at babyen er død.

er det normale tanker eller er det i underbevisstheten min og at noe er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt! Jeg som har babywatcher var til og med redd for det.. Også var jeg helt sikker på at noe var galt... Jeg spurte ultralydjordmor om mange var redde og hun sa at maaaange følte det slik..

Lykke til på ul, husk å oppdatere da=)

Skrevet

Normalt. Heeelt normalt. dette er mitt andre svangerskap, alt har vært helt perfekt hele veien, men dagen før ul fikk jeg plutselig denne rare følelsen i magen om at noe var i veien med barnet mitt. Jeg var fullstendig overbevist om at h*n hadde ryggmargsbrokk, mangla en fot, hadde hjertefeil eller nåe sånt... har hørt om MANGE som har de samme tankene :) Det er ubehagelig, men helt normalt. Er en slags trøst i det og syns jeg :)

Skrevet

det er andre min også , har skikkelige mistanker om at noe er galt.

har kjent liv men det er 2 uker siden

huff gruer meg

hovedinnlegger

Skrevet

HEEEEEELT NORMALT :)) Dette er også min andre, i uke 15 fikk jeg det for meg å babisen var død, masse syke negative tanker. Hadde kjent noe bobling i uke 13 og 14 og så ble det plutselig helt borte!! Bestilte meg en privat ul bare for å roe ned nerva, alt var i den skjønneste orden og det er det med deg og babisen også helt sikkert :=) Masse lykke til, gled deg for det er så koselig å hilse på det lille nurket inni der:)))))

Skrevet

akkurat sånn føler jeg det også, Har time til ul på fredag. har blitt nervøs også siden jeg ikke kjenner liv. kjente noe da jeg var 15 uker på vei, men ikke siden. godt å lese dette at det er visst normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...