Gå til innhold

Hun vil bare se til høyre! Frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste gangene jeg klarer å få henne til å se til venstre er hvis hun ligger inntil meg med hodet på skulderen, eller hvis jeg legger henne på magen og hun et stakket sekund har tålmodighet til å se min vei. Ellers må jeg si at hun dessverre nekter å se til venstre 90 % av tiden. Jeg har fått beskjed av HS å følge med på dette og trene henne til å se til venstre. Lettere sagt enn gjort! Jeg prøver å legge henne ned på gulvet og enten få henne til å se på ansiktet mitt eller en leke, og følge den fra høyre til venstre, men det stopper alltid på midten. eg har også prøvd å lagt henne i motsatt ende av sengen. Når hun ligger og sover virrer ofte hodet over på venstre siden automatisk.

Det er så frustrerende og vanskelig, og jeg er så redd for at hun skal få skjevt hode! :-( Noen som har erfaringer med dette? Og hjalp det med fysioterapi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi ville også bare se til høyre å ligge med hodet til høyre og hun har blitt skjev i hodet sitt, gikk til fysioterapaut på hs, men det hjalp lite og hun sendte oss videre til en osteopat, etter bare en behandling er det merkbar forskjell så det anbefaler jeg! Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...