Gå til innhold

November: Quinny vogn!


vst67

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en Quinny Freestyle 4xl til jenta mi på 1 år, har brukt den fra hun var ca 6 mnd. Det er en sportsvogn men det skal gå an å bruke den med mykbag tror jeg. I alle fall, her er mine erfaringer:

 

- den er superbra å trille på alle slags underlag.

- den er skikkelig stødig og virker som en trygg vogn.

- den er enkel å slå sammen og "slå ut".

- den blir ikke særlig flat når den er sammenslått.

- den er ganske tung å løfte på.

- den er ikke lun nok for nordnorsk vinter så nå må jeg kjøpe "ordentlig" sportsvogn. -også fordi det blir trangt med voksipose i den.

- det er utrolig enkelt å knekke festene til kalesjen.

- du kan ikke velge kjøreretning på den modellen jeg har.

 

Tja... Det er det jeg kommer på i farten. Alt i alt en grei sommervogn men ellers er den litt teit egentlig.. Gidder ikke ta vare på den til nestemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för den informationen, lite jobbigt med alla val man kan göra, varför ska det vara så svårt, detta är mitt första barn och jag vet inte vad jag ska köpa. Funderar på att köpa en Quinny Freestyle 3XL, den ser fin och smidig ut men jag har inte frågat något om vagnen, är väl nyfiken när man kan tidigast stoppa ner barnet i en sådan vagn, vilken ålder??? Kan jag tolka det som att det är ok efter 6 månader??

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Den vogna du snakker om har jeg hørt mye skryt om, men har ikke prøvd den selv så jeg vet ikke..

 

Du kan jo gå inn på barnevogndebatten, her eller på DinBaby så er det kanskje noen som kan svare deg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...