linneha Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Noen som vet når man bør sende inn søknad til engangsstønad? og hvor lang behandlingstid det er. Bor i romsø, tenker meg at det er litt mer kø her enn på en mindre plass
meg og novemberjenta Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 I Bergen fikk jeg beskjed om at behandlingstiden var ca 4-6 uker... Så det er greit å søke tidlig, selv om det er et tiltak
linneha Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Hva er tidlig da? jeg er i uke 24, går d an å søke nå allerede??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Her kan man ikke søke før man er over 2 uker,og da må du legge med et skriv at du er over 26 uker og terminen din. Men er jo bare å ringe å spørre om du kan søke nå. Noen steder bruker de 2 uker før du får pengene,de utbetales 12 uker før termin.
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 De godtar ikke søknader hvis du ikke er 26 uker+ på vei. Jeg søkte i uke 33 og fikk pengene på konto i løpet av en uke, men det er mulig det tar litt lengre tid hvis du søker allerede i uke 26. Har hørt at hvis du vil ha pengene kjapt, at det kan være lurt å skrive på søknaden at du vil ha utbetalt pengene så fort som mulig!
jannemor..venter Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 du kan søke etter 26 uker mener jeg ja, og ha en svangerskapsattest fra legen eller kopi av helsekortet.. Noen ganger kan det ta litt tid.. Men da jeg søkte denne gangen. 7 mnd på vei.. så var pengene på konto 2 dager etter jeg leverte søhnad!! skjønte ikke bæret. Trudde jeg hadde vunnet et eller annet hehe.. tenkte jo ikke på engangsstønaden, dette kunne jo ta uker tenkte jeg da.. Så noen ganger har de kanskje ikke så mye papirarbeid på pulten ;o)
trine m to golle jenter Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 du kan søke før du er i uke 26 men du får ikke utbetalt noe før du er pssert uke 26. jeg søkte når jeg var 14 uker på vei, behandligs tiden er som regel 4 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå