Gå til innhold

Dere som vet kjønnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Det sies jo at guttespermen er raskere og svømmer fortere til egget hvis man har sex tett opp mot EL!

Og jentespermen er mest utholdende og vinner kampen om egget hvis man har sex før EL!

Når man tester med EL tester og vet når man skal ha sex , det står jo at det er best med sex 1 -2 dager etter positiv EL test, og da burde det jo også stemme at dei som har sex da venter gutter, og omvendt!

Stemmer det på dere?

Hva venter dere som brukte EL tester? , Og hva veneter dere som ikke brukte EL tester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vi vet kjønnet 100 % sikkert,men tempet før vi ble gravide. Hadde sex 3 dager før tempstiging/EL og venter ei lita jente. Så ja-det stemmer på oss.

Skrevet

Prøvde aldri EL test, men vi hadde sex rett opp mot beregna EL, og venter en gutt. Så det stemmer vel her også!:)

Skrevet

stemmer ikke på meg, ifølge ul termin så har jeg blitt gravid 5 februar, og da hadde jeg EL og vi har fått vite jente, 100% sikkert er det jo ikke før ungen kommer ut sa han, men han var rimelig sikker.

Skrevet

aner ikke, vi prøvde ikke så hardt å bli gravide, bare tok det som det kom liksom, og den mnd jeg ble gravid hadde vi veldig lite sex, og vi skal ha jente. Så det kan jo sikkert stemme.

Skrevet

Jeg venter gutt:) Har aldri visst når jeg har eggløsning å sånn da.

Skrevet

Vi hadde sex kvelden før positiv EL test og da jeg testet positivt på EL test morgenen etter, så hadde vi sex den kvelden også. Altså 2 kvelder på rad. Så burde jo egentlig vente en gutt vi da. Men i følge UL mente jormor at vi fikk ei jente.

Men det som er litt artig er at selv om vi brukte EL tester, slik at vi visste når jeg hadde EL så flyttet hun terminen min 4 dager frem, så jeg ble i følge henne befruktet flere dager før EL (hadde jo jevnlig sex hele tiden). Men er i grunn ikke så farlig det da, for var samme for oss hva slags kjønn vi fikk og etter 5 pp'er var vi bare glade for at vi endelig hadde lyktes med kjærlighetsbarnet :))

Skrevet

jeg brukte el tester og mange av de.....

vi hadde sex både morgen og kveld rundt el og venter GUTT!!!

etter en lang prøveperiode,så var det eneste vi ville å bli gravid. samme hvilket kjønn.. men det ble gutt:)

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

vi brukte el tester og hadde sex ca 16 på lørdag ettermiddag og positiv eltest lørdag kveld kl 20.. så rimelig tett opp mot EL.. snakk om timer.. og vi venter GUTT ja :)

Skrevet

Stemmer på meg... Hadde sex to dager før eggløsning. Har stålkontroll på akkurat når det skjedde og sånn, så jeg vet at det stemmer.

Skrevet

Vi venter jente og i følge ultralydterminen må jeg ha blitt gravid da jeg var på ferie uten min samboer... Ikke hatt sex med andre heller så regner med at en liten sædcelle brukte noen dager på å finne fram og laget en jente.

Skrevet

Vi venter gutt, men akkuratt når han ble unfanget er litt vanskelig å vite... vi bare koste oss masse i de månedene vi prøvde å bli gravide.... husker ikke dato for når vi hadde sex eller eggeløsning...

Skrevet

Jeg venter gutt, men har ikke snøring på når jeg ble befruktet. Til det var det for mye hopping i høyet.. hehe..

Blir imponert over de som sier de hadde sex eksakt så mange dager før EL osv.., og derfor gravid nå... Fantastisk hukommelse eller lite sex lurer jeg på?!?

Skrevet

Jeg kjenner når jeg har EL, og vi hadde sex da... Sambo va ute og reiste dagene før, så da kunne det ikke skjedd så mye... Vi venter gutt :) Så her stemmer det altså :)

Skrevet

ser ut som det stemmer på endel da

Men

For det første så ikke bland UL terminen inn da siden den kun tar utgangspunkt i mål så kan jo fort den avvike noen få dager i forhold til befruktning- blir ikke så pressist

(de med kunstig bef. får jo også ul termin avvikende i forhold til 100% sikkert bef. tidspunkt)

Om man har brukt EL tester så er det viktig å huske som det nevnes at om du tester positivt en kveld så er EL ikke før dagen etter

Vi fikk gutt og når jeg tenker meg om så hadde vi nok sex litt i seneste laget den måneden altså etter pos el test (men det var vel det som skulle til etter mange pp)

Skrevet

Vi hadde sex når EL-testen slo ut og dagen etter + anhver dag før EL-testen slo ut, og vi venter gutt!

Skrevet

Hadde sex morgen og kveld rundt den tida jeg hadde EL,

Og 2 UL(en gyn og en jordmor) sier JENTE!!!!! Så da stemmer det ikke på meg,

Skrevet

Forrige gang ble det gutt, mens denne gangen er det ei jente på vei.

Vi har ikke brukt el-tester noen av gangene, og har hatt sex både før og etter el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...