Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har en datter på 3 år, hun sluttet med bleier (dagtid og natten) i juni. Dahun sluttet med bleie på natten var jeg spent, med tanke på uhell og slikt, selv om hun da var flink til å gå på do selv. Hun har hatt to uhell på nattestid siden hun sluttet. Hun sov godt fra hun la seg om kvelden og helt til morran. Nå har hun hatt en lang periode der hun står opp for å gå på do en og to ganger på natten, og det er slitsomt både for henne og meg, avbrutt søvn hver natt. Hun drikker et glass saft til middag og et glass melk til kveldsmat, og det siste hun gjør før hun legger seg er å gå på do! Derfor synes jeg det er rart hun må opp flere ganger på natta..... Er det noen som kan gi meg noen tips/råd her????????? På forhånd takk (",)
Fam.Martinussen Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 så en fin link her inne.kan jo sjekke den å se om det er noe tips for deg der. www.torrhelenatten.no
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Takker så mye (",) Skal sjekke dette med en gang. Ha en fortsatt fin dag (",)
EvaL Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Hvordan er det på dagtid da, tisser hun oftere da også enn hun gjorde tidligere? Eller er det kun om natten? Dersom det bare er på natten, kan det jo hende hun sover dårligere enn før, og dermed våkner lettere og føler at hun må på do. Det kan være mange grunner til at hun ikke sover så godt som før da. Er redd dere bare må leve med at hun må på do om natten, ellers så må hun jo sove med bleie på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå