scubagirl med scubababy Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hei kjære du.. Lurer på om du har lyst å ta en "titt" på meg også.. Jeg er født 30.01.72 Samboer er født 08.08.84. Lurer på om jeg har funnet mannen i mitt liv... Når kommer vi til å gifte oss? Samt så lurer jeg på når jeg blir gravid, kjønn, antall etc. Er også takknemlig for andre ting du kan se. Bare pøs ut, så kan jeg fortelle om det er rett eller galt det du kan se som jeg også kan bekrefte/avkrefte... Takk for at du tar deg tid.. Stor klem fra...
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Kjære deg! Vet du- det eneste jeg ser for tiden er bunnen av toalettskåla...og jeg er helt nybegynner, s har ikke særlig selvtillit på dette her. Kan bare si at allerede inne på Bli Gravid- sidene var jeg overrasket når du fikk tante-besøk...Tidsperspektiv er altfor avansert for meg dessverre. Men barn blir det! Klem
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Skal forsøke å "se" en annen dag jeg. I dag bare fortalte jeg deg hva jeg husker å ha tenkt,for som sagt så er jeg for dårlig til å konsentrere meg. Klem
scubagirl med scubababy Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 "Lykke til" videre i do-skåla... Håper du kommer over det snart... Takker så mye for dine ord. Og gleder me til å lese når du har sett på meg igjen... Ønsker deg og dine en fin helg.. Klem fra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå